2015. április 28., kedd

EAH & MH - Kavarodás - 3. Fejezet - Új diákok az EAH-ban

Apple, Robecca, Frankie és Jinafire reggeli sétára indultak az EAH iskola udvarára ám amikor kiértek megláttak 3 újabb lányt a MH-ból.
Robecca: Hát ti meg mit kerestek itt?
Abbey: Sziasztok! :)
Draculaura: Mi csak beültünk a kényelmes fotelekbe Catty pedig megnyomott egy gombot és ide kerültünk de hogyhogy ti is itt vagytok? Csomószor kerestünk titeket!
Robecca: Frankie és én készítettünk egy gépezetet ami másik dimenzióba visz át kipróbáltuk és ide kerültünk
Catty: Áááá már mindent értek! :)
Robecca: De nem kell félni itt mindenki nagyon aranyos és még időben vissza tudunk majd utazni!
Draculaura: Akkor jó már kezdtem azt hinni hogy örökre itt ragadtunk
Jinafire: Dehogy is! Menjünk mi majd mindenkit bemutatunk!
Abbey: Hát jó...
Jinafire ekkor minden tanulót bemutatott az újabb 3 lánynak. Elmondta azt is hogy ebbe az iskolába a híres meseszereplők gyermekei járnak.
Jinafire: Na hogy tetszik ez az iskola?
Catty: Valóban jó! :) Ti meddig terveztetek itt lenni?
Robecca: Tavaszi szünet végéig mi ráérünk! :D
Abbey: Hát mi is! Úgyis unatkozunk szuper lesz egy kis más dimenziós úgymond "vakáció" ;)
Robecca: Az biztos!
Apple: Sziasztok lányok! 
Mindenki: Szia Apple!
Apple: Ma délután moziba megyünk Ravennel nektek nincs kedvetek velünk tartani?
Robecca: Dehogynem! ;)
Frankie: Semmi akadálya! :)
Apple: Akkor menjünk!
A moziban
Apple: Ti milyen nasit kértek?
Abbey: Én egy nacho tálat kérnék csípős szósszal!
Draculaura: Én is! Majd megesszük ezt ketten Abbey-el! ;)
Apple: Oké nos akkor egy nacho tál lesz! És ti mit kértek?
Jinafire: Én sajtos popcort ha lehet közepes méretben
Frankie: Én pedig csokis popcornt! Az nagyon finom! :)
Apple: Akkor még lesz egy sajtos és egy csokis popcorn is na és ti?
Raven: Olyan kedves tőled hogy mindenkit meghívsz!
Apple: A barátaim vagytok jóhogy meghívlak titeket! Na szóval ti mit kértek?
Raven: Én egy vajas popcort light colával
Catty: Én pedig egy közepesen csípős szósszal leöntött nacho tálat
Robecca: Én csak egy sprite-ot kérek :)
Apple: Akkor még lesz egy nacho közepesen csípős szósszal, light cola, sprite és vajas popcorn!
Az eladó: Meg is van!
Apple ekkor kifizette a nasikat és beültek a 18-as terembe megnézni a filmet. Este hazaértek, Apple pedig szobát szerzett a másik 3 szörnylánynak és mindenki elment a szobájába aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése