2015. április 27., hétfő

EAH & MH - Kavarodás - 2. Fejezet - Első nap az EAH-ban

A szörnycsajok szobájában
Jinafire: Milyen szépen süt itt a nap! :)
Robecca: Hát igen... 
Apple: Mesés reggelt mindenkinek!! :D
Frankie: Ó szia Apple!
Apple: Sziasztok! Ma szombat van és tudjátok hogy mit jelent ez?!
Robecca: Na mit?
Apple: Hát ilyenkor szoktunk lemenni a Tükörpartra!!
Jinafire: Hogy hova?
Apple: A strandra! De ez a neve! :)
Jinafire: Áááá már értem! Nos akkor készülődjünk mert én is szívesen megyek! ;)
Robecca: Én is megyek!
Apple: Frankie te nem jössz?
Frankie: Nem lehet... Tudod ha vízbe megyek megráz az áram mivel folyamatosan fel vagyok töltődve :/
Apple: Értem... De nembaj! Addig lehetsz Ravenékkel vagy velünk is jöhetsz és akkor majd a parton maradsz na melyiket szeretnéd?
Frankie: Elmegyek veletek! ;) Majd figyelem hogy mit csináltok!
Apple: Oké! Akkor indulás!
A Tükörparti Strandon
Jinafire: Szép kék a víz! 
Robecca: Ja! Na de menjünk! ;)
Robecca és Jinafire ekkor elindultak fürödni.
Apple: Itt vannak Ashlynnék is! Ha vízbe nem mehetsz majd röpizünk! ;) Na szeretnél?
Frankie: Persze! Menjünk! :)
Ashlynn, Apple, Maddie, Hunter és Frankie tehát röplabdázni mentek. Egy egész napot ott töltöttek majd visszamentek az EAH-ba. Megvacsoráztak és este pár EAH-s lány átment a szörnylányok szobájába.
Frankie: Ti ismertek rémtörténeteket?
Apple: Mi csak a meséinket ismerjük
Frankie: Mesék? Nos akkor gondolom nem bírnátok ki egy ilyesztő történetet... :/
Raven: Hát az én végzetem is elég ilyesztő lenne...
Frankie: Ha?
Raven: Ha aláírnám a végzet könyvét...
Jinafire: Mi az a végzet könyve?
Raven: Azt akkor kell aláírnod ha a szüleid nyomdokába szeretnél lépni
Jinafire: Miért nektek kell a szüleitek nyomdokaiba lépni? :o
Raven: Hát sajnos igen...
Frankie: Hááát az rossz! Én nem szeretnék apám nyomdokaiba lépni! Bár szeretem őt de azért nem élnék úgy mint ő...
Raven: Hát épp ez az!
Apple: Pedig nem rossz a nyomdokaikba lépni!
Raven: Hát neked nem! Neked a boldog befejezés jut!
Apple: Hát csak jutott volna mivel valakiii... nem írta alá a végzet könyvét!
Raven: Most rám széloztál?
Apple: Hát igen! Te indítottad el ezt a lavinát! Azóta már egyre csak gyülekezik a zendülők tábora! Még az új diákok is egyből zendülővé akarnak válni!
Raven: Vagyis?
Apple: Hát nem is tudom például Rosabella, Darling pedig nekik tök jó végzetük lenne mégsem követik! 
Robecca: Jól van lányok! Nehogy már ezen vesszetek össze!
Apple: Jó igazad van... Bocsi Raven...
Raven: Semmi baj! De légyszi többet inkább ne beszéljünk erről...
Apple: Oké nem hozom fel ;)
Frankie: És újra barátnők! :)
Apple: Na de sok mindent kell még holnap megcsinálnunk! Aludjunk és holnap majd mindent megbeszélünk! :)
Raven és Apple ekkor visszamentek a szobájukba és 21:30-kor már mindenki aludt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése