2015. április 26., vasárnap

EAH & MH - Kavarodás - 1. Fejezet - Kezdetek

MH 
Frankie: Muhhhahhahha!!! Elkészült!!!!
Robecca: Na készen állsz hogy átmenjünk egy másik dimenzióba? :D
Frankie: Még szép!
Jinafire: Várjatok csajok! Nem baj ha én is megyek? Követtelek titeket h megtudjam hogy mire készültök remélem nem baj!
Robecca: Már miért lenne baj? Gyere nyugodtan!
Frankie: Ja gyere csak! A gépezetet úgy terveztük hogy 3 ember is tudjon vele utazni! :)
Jinafire: Ó szuper! 
A három lány ekkor beült a fotelekbe és bekapcsolták a gépezetet. A gépezet pedig egy teljesen más eddig ismeretlen dimenzióba vitte őket.
EAH 
Robecca: Hol vagyunk?
Jinafire: Nem tudom...
Frankie: Még sosem láttam ezt a helyet
Robecca: Ez biztosan egy iskola! Menjünk be!
Frankie: Hát jó...
Az EAH suliban
Raven: Hát ti meg kik vagytok?
Robecca: Én Robecca vagyok ő itt Jinafire ő pedig itt Frankie a Monster High suliból jöttünk egy másik dimenzióból
Raven: Ó értem de ha nem baj hogy megkérdezem miért néztek ki ilyen furcsán?
Robecca: Hát azért mert mi szörnyek gyermekei vagyunk én egy tudós lánya vagyok Jinafire a kínai sárkány lánya Frankie meg Frankeistein lánya na és ti kik gyermekei vagytok?
Raven: Ide a híres meseszereplők gyermekei járnak ez itt az Ever After High! Én Raven vagyok a gonosz királynő lánya
Apple: Én pedig Hófehérke lánya vagyok
Raven és Apple ekkor minden tanulót bemutattak a MH-ból jött lányoknak.
Jinafire: Ez az iskola tényleg mesés! :)
Apple: Hát igen! Szeretünk is ide járni de ti meddig fogtok itt tartózkodni?
Robecca: Hát nem is tudom nekünk most tavaszi szünet van szóval ha nembaj addig még maradnánk és megismerkednénk az itteni dolgokkal
Raven: Az nem baj de titeket nem várnak otthon?
Robecca: Á nem! Maradhatunk ameddig csak akarunk! Na de persze ezért a szünet végére vissza kell mennünk! :)
Apple: Értem... Na de akkor gyertek! Vacsorázzunk meg! 
A mesebédlőben
Frankie: És hol fogunk aludni?
Apple: Hercegnői bájommal rábeszéltem Grimm igazgató urat hogy adjon nektek egy szobát vacsora után majd megmutatom hogy hol van! ;)
Frankie: Ó nagyon köszönjük! Ti olyan kedvesek vagytok!
A lányok ekkor végeztek az evéssel és Apple megmutatta a három szörnylány szobáját.
Robecca: Mégegyszer köszönjük a szobát! :)
Apple: Szívesen! És ha bármi van akkor csak szóljatok! ;)
Robecca: Oké!
Apple ekkor kiment a szobából, a lányok pedig máris aludtak ezután a hosszú nap után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése