2015. április 2., csütörtök

EAH - Halottkémek Újratöltve - 1. Fejezet - Gyanusított FBI-os

FBI Iroda
Holly: Szia Apple!
Apple: Szia! De jó újra látni!!
Holly: Téged is!! Na és mesélj milyen volt az utazás?
Apple: Csodálatos! Szívesen maradtam volna hisz elvégre a Hawaii szigeteken voltam! :D
Holly: És miért nem maradtál? xD
Apple: Mert az új ügyek felderítése jobban érdekel!
Holly: Ezt örömmel hallom na de most menjünk is a tetthelyre!
A tetthelyen
Apple: Nos a medencecsont alapján az áldozat nő volt úgy 21-22 éves több lőtt seb is van a mellkasán vagyis elölről lőtték le
Holly: Oké fel is jegyeztem! Na vigyék a hullát a Johnsonba!
Johnson Intézet
Lizzie: Szia Apple!
Blondie: Szia Apple!!!!
Apple: Sziasztok csajok! :)
Lizzie: Milyen volt az út?
Apple: Szuper! Nagyon jól éreztem magam!
Blondie: Annyira hiányoztál!!
Apple: Ti is nekem na de most új ügyünk van majd mesélek ha megoldottuk!
Blondie: Éééés helyben vagyunk! Visszatért a dolgozásmániás Apple White akit már annyira vártunk!
Apple: Bizony! :D Na de Lizzie megjött már a hulla?
Lizzie: Igen megjött de különösebb dolgokat nem találtam a belsőségeiben
Apple: Oké na és Blondie? Rekonstruáltad az áldozat koponyáját?
Blondie: Ami azt illeti igen viszont nem fogtok neki örülni
Apple: Miért ki az?
Blondie: Holly testvére Poppy O' Hair foglalkozása fodrász
Apple: Megölték Holly testvérét?!
Blondie: Igen :(
Apple: Ezt hogy mondjam el neki? :(
Holly: Sziasztok! Azonosítottátok már a hullát?
Apple: Igen...
Holly: Most mi a baj? :o
Apple: Holly nagyon sajnálom de az áldozat az ikertestvéred Poppy O' Hair
Holly: Mi???
Apple: Nagyon sajnálom!
Holly: Meg kell találnunk a gyilkosát!
Apple: Ebben az ügyben nem vehetsz részt
Holly: De miért?
Apple: Mert te is gyanusított vagy :/
Holly: Hát ez egyre szuperebb! :(
A kihallgatóban
Apple: Holly nos milyen kapcsolatban álltál a testvéreddel?
Holly: Nagyon jó kapcsolatban és nagyon szerettem!
Apple: Hol voltál a gyilkosság idejében?
Holly: Az mikor is volt?
Apple: 6 napja amikor még ott voltam Hawaii-on
Holly: Nem tudom nem emlékszem
Apple: Oké köszönöm elmehetsz :/
Holly ekkor kiment a kihallgatóból.
Lizzie: Na hogy ment?
Apple: Hát elég rosszul... Nincs alibije
Lizzie: Az kellemetlen... :/
Apple: Ha tudnád mennyire! Na de menjünk a laborba!
Johnson Intézet
Dexter: Szia Apple!
Apple: Hello Dex!
Dexter: Utánanéztem kicsit Poppy üzletének 
Apple: És mit találtál?
Dexter: A cég nagyon jól ment és mivel más hozzátartozója nincs Hollyra száll a vagyon
Apple: Pontosan mennyi összeg?
Dexter: 2 millió
Apple: Jaj ne!
Dexter: Mi az? :o
Apple: Hollynak még indítéka is van rá!
Dexter: Az kizárt! Holly nem ölhette meg! Te úgy ismered mint aki emberekt öl??
Apple: Nem...
Blondie: Sziasztok! Elkértem annak a hotelnak a kamera anyagát amelyikben Poppy-t megölték
Apple: Na és mire jutottál?
Blondie: Ez még rosszabb mint az előző! Holly pont a gyilkosság előtt ment be a hotel kapuján 20:15-kor valamint 20:25-kor távozott vagyis bőven volt ideje megölni Poppy-t.
Apple: Honnan tudod hogy Holly volt az? 
Blondie: Lehet hogy az arca nem látszik de senkinek sincs olyan hosszú haja mint neki! És tudjátok ti hogy Holly mit csinált vagy hol volt nyáron?
Apple: Nem
Blondie: Na eről beszélek
Apple: Várjunk ti most azt hiszitek hogy Holly megölte a testvérét?!
Blondie: Dehát a bizonyítékok...
Apple: Akkor sem lehet! Ha Holly ölni ment volna miért nem fogta fel a haját hogy ne látszódjon a kamerákban?? Csak is rá akarta kenni valaki az egészet azzal hogy direkt látszódott a haja!
Blondie: Lehetséges de az indíték még akkor is ott van!
Lizzie: Sziasztok! Újra átnéztem a hullát és hibiszkusz folyadékot találtam a testrészeken vagyis a gyilkos keze hibiszkusz illatú testábolóval volt bekenve!
Apple: Ó istenem...
Blondie: Mi az? :o
Apple: Holly is hibiszkus illatú testápolót használ!!!
Lizzie: Oké Apple nyugi
Apple: Már hogy nyugodhatnék meg?! Egyre és egyre több bizonyíték kerül elő Holly-val szemben!!
Blondie: Igazad van ez kész rémálom!
Apple: Kihallgatom Poppy többi ismerősét is!
A kihallgatóban Apple minden lehetséges ismerőst kihallgatott de eddig még mindig Holly-nak volt csak indítéka megölni Poppy-t és a bizonyítékok is amellett szóltak hogy Holly a tettes.
Johnson Intézet
Blondie: Apple! Találtam valamit!
Apple: Na és mit?!
Blondie: A kamerafelvételen észrevettem hogy a hosszú haj egy árnyalattal sötétebb mint Hollyé! Emellett az is kiderült hogy a haj nem is igazi!
Apple: Erre hogy jöttél rá?
Blondie: Tegnap fejlesztettem ki egy hajfelismerő rendszert és most kipróbáltam
Apple: És ez a találmány mennyire hiteles?
Blondie: Teljesen megbízható! A találmány ellenőrök is átellenőrízték és teljesen jónak nyilvánították!
Apple: Vagyis nem Holly a tettes!!!!
Blondie: Bizony! És emellet azt is érszrevettem hogy a gyilkos bokáján van egy tetovált horgony
Apple: Szóval csak egy olyan ismerőst kell keresni akinek horgony van a lábán!
Apple ekkor Poppy minden ismerősének lábát átnézte az ismerősök pedig semmit sem sejtettek
Apple: Megvan! Irány a kihallgató!
A kihallgatóban
Apple: Miért ölte meg Poppy-t?
Katy: Egy pasi miatt sokszor veszekedtünk aztán kiderült hogy járnak
Apple: Hogy tudtad meg?
Katy: Poppy kitett egy képet az egyik közösségi oldalra amin a fiúval van egy szerelmes idézettel elöntött a méreg és átmentem hozzá majd az apám fegyverével lelőttem.
Apple: És miért akarta a testvérére kenni az egészet?
Katy: Azért hogy én ne kerüljek börtönbe! 
Apple: Szóval azért kellett felvennie hosszú hajat és testápolót kennie magára hogy egy ártatlan ember kerüljön börtönbe? Ez szörnyű! Vigyék innen egyenesen a börtönbe!
A rendőrök ekkor elvitték Holly testvérének a gyilkosát a börtönbe.
Apple: Szia! Jól vagy?
Holly: Igen csak nem hiszem el hogy tényleg meghalt :( Amúgy még mindig én vagyok a gyanusított?
Apple: Nagyon sok bizonyíték volt arra hogy te is megtehetted volna de meglett a gyilkos!
Holly: Végre! Ez kész örület volt! Örülök hogy te hittél bennem!
Apple: Mindenki hitt benned! :)
Holly: Ameddig az ügyön dolgoztatok én megszerveztem a temetést egy óra múlva lesz el tudnál jönni velem?
Apple: Persze menjünk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése