2015. április 5., vasárnap

EAH - Halottkémek Újratöltve - 3. Fejezet - Kutatás a múltban

FBI Iroda
Apple: Szia Holly!
Holly: Hello! Képzeld új ügyünk van! 
Apple: Az szupi akkor menjünk a tetthelyre!
Holly: Oké
A tetthelyen
Apple: Nos a medencecsont alapján az áldozat nő volt úgy 21-22 éves nincs rajta seb az arcán levő lile beszíneződések arra utalnak hogy az áldozatot megmérgezték
Holly: Oké fel is írtam na vigyék a hullát a Johnsonba!
Johnson Intézet
Apple: Sziasztok!
Lizzie: Szia Apple!
Blondie: Szia!
Apple: Találtatok valamit?
Blondie: Az áldozat egy bizonyos Monica Ferrah énekesnő volt
Lizzie: Én pedig a teszt alapján kijelentem hoyg az áldozatot tényleg megmérgezték!
Apple: Oké csajok! Jó munkát végeztetek!
Lita: Hali!
Apple: Lita! Kérlek végezz vizsgálatot azz alakcsolatban hogy milyen fajta méreggel ölték meg!
Lita: Máris!
1 órával később
Lita: Megvan egy Droint nevű szerrel 
Apple: Emberi méreg?
Lita: Igen embereknél használják ezért illegális!
Apple: Értem nos köszi a kutatást! :)
Holly: Apple! Máris vannak gyanusítottaunk!
A kihallgatóban Apple és Holly Monica minden ismerősét kihallgatták már csak két ember maradt Monica szülei.
Holly: Szerették a lányukat?
Az Anya: Persze! Nagyon!
Holly: Találtunk pár dolgot! Maguk ketten nagyon sok bankot raboltak ki szóval valójában bűnözők!
Az Apa: A francba azt hittem megússzuk hogyha csakúgy bejövünk
Az Anya: Hát ezt jól elszúrtad!
Holly: Tudott erről Monica?
Az Anya: Nem nem tudott... Ezért öltük meg. mondta suttogva az anya
Apple: Ezt hallottuk! A kihallgatóban mikrofonok vannak kihelyezve! Szóval miért is ölték meg?
Az Anya: Monica egyszer látta amit tettünk és fel akart jelenteni minket de mi ezt nem akartuk! Elárult volna!
Holly: Hát ez kész röhej! Ezennel letartóztatom önöket Monica Ferrah megölésének ügyében!
Holly ekkor átadta Monica szüleit a rendősöknek azok pedig bevitték őket a börtönbe. 
Apple: Ez könnyü ügy volt!
Holly: Ja... Te mit tettél volna ha rájössz hogy a szüleid mindig is másnak adták ki magukat előtted?
Apple: Hát az elég rossz érzés lenne... :/
A barátok egy kávézóban beszélgettek szüleikről, kutattak egymás multjában.
Lizzie: Az én anyukám varrónő volt az apám alkoholista ős nem foglalkozott sosem velünk...
Apple: Sajnálom! Nem lehetett könnyű!
Lizzie: Hát nem
Blondie: Most én jövök! xD Az apukám mindig a gyerekeknek bábozott a főtéren ezzel kereste a kenyerünket anya mindig otthon volt velünk és vigyázott ránk
Holly: Az én szüleim bűnözők voltak loptak és csaltak emiatt sosem voltunk biztonságban
Apple: És hogy jöttél rá arra hogy bűnözők?
Holly: Egy este azt mondták hogy elmennek vacsorázni napokig odavoltak utána még a rendőrök is keresték őket Poppyval ekkor már tudtuk hogy mi a helyzet...
Apple: Sajnálom... :/
Holly: De hát túléltem valahogyan! Na és neked Apple milyenek voltak a szüleid?
Apple: Az apám katona volt az édesanyám ruhatervező. Nagyon szerettem ott lenni a divatszalonjában és nézni ahogy szebbnél szebb ruhákat készít! Egyszerűen mesés volt de mivel apukám nagyon ritkán járt haza sokszor nagyon hiányzott.
Holly: Értem...
Blondie: Érdekes hogy eddig még nem beszélgettünk ilyenekről!
Lizzie: Igen! De előbb utóbb minden kitudódik! :D
Holly: Igen! Rendelünk egy pezsgőt?
Apple: Persze!
Lizzie: Oké!
Blondie: Szupi!
A barátnők ekkor tovább beszélgettek és egyre jobban kezdték megismerni egymás multját. Felidézték a szép, és vicces emlékeket majd hazamentek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése