2015. április 14., kedd

EAH - Halottkémek Újratöltve - 11. Fejezet - Gyilkos nélkül

FBI Iroda
Holly: Szia Apple! Új ügyünk van!
Apple: Szia! Akkor menjünk a tetthelyre!
A tetthelyen
Apple: Nos az áldozat a medencecsont alapján férfi olyan 30-35 év körüli lehetett, dulakodás nyoma nem látszik és van egy lőtt seb a koponya jobb oldalán
Holly: Le is írtam... Kérem vigyék a hullát a Johnsonba!
Johnson Intézet
Apple: Szia Lizzie!
Lizzie: Szia!
Apple: Megjött már a holttest?
Lizzie: Igen és a gyomortartalma alapján allergiás volt
Apple: Oké köszi! Máris megyek Blondiehoz!
Blondie laborjában
Apple: Szia Blondie!
Blondie: Szia Apple! Mizu?
Apple: Érdekelne a rekonstruáció 
Blondie: Áh persze! Itt is van! Az áldozat Cameron James a híres színész az arca nagyon eltorzult a bomlás következtében, pedig felismertem volna!
Apple: Cameron James?! Szinte az összes filmjét megnéztem a moziban!! Annyira jó színész és olyan jó pasi volt vajon ki tehette ezt vele?
Blondie: Nem tudom... :/
Holly: Na ki az áldozat?
Apple: Cameron James 
Holly: Várjunk csak! Az a Cameron James akire gondolok?
Apple: Igen a híres színész!!
Holly: Már annyi filmjét láttam, szinte minden évben forgat valami filmet rossz lesz nélküle
Apple: Hát igen a legtevékenyebb színész volt amióta csak ismerem!
Holly: Ja na felhívom az FBI irodáját és berendelem Cameron összes ismerősét
Apple: Oké
A kihallgatóban Holly és Apple Cameron minden ismerősét kihallgatták de sehova sem jutottak. Dexter ekkor felhívta Apple-t.
Apple: Igen?
Dexter: Szia Apple! Elkértem a hotel kamera anyagát de Cameronon kívül senki sem ment be a lakosztályába a halála előtt valamint utána sem jött ki senki
Apple: De nem lehet hogy az ablakon mászott be?
Dexter: A kilencedikre? Ez komoly?! xD
Apple: Ha bár igaz... De ha Cameron halála előtt senki nem ment be és a halála után senki sem jött ki
Dexter: Akkor ez az egész öngyilkosság volt!
Apple: Pontosan! 
Apple ekkor letette a telefont és elmondta Hollynak a dolgot.
Holly: De vajon miért tehette ezt?
Apple: Nem tudom talán a hírnév miatt 
Holly: Na ilyen esetünk sem volt még!
Apple: Ja! :D Gyilkos nélkül! :) Amúgy ma van a mozikban a már régóta várt filmem a premier estje!! Nem jössz el velem?
Holly: Szívesen mennék de Alistairral már múlthét óta tervezgetjük a közös piknikezést
Apple: Ja jó megértem :) Akkor jó szórakozást!
Holly: Köszi! :)
Johnson Intézet
Apple: Szia Lizzie!
Lizzie: Szia! Hát te hogyhogy itt?
Apple: Mivel te vagy az egyetlen szabad ember gondoltam elmehetnénk a "Csillagok Alatt" preimer estjére! Már van két jegyem úgyhogy meghívlak! Neked már csak el kell jönnöd! :D
Lizzie: Oké menjünk én is meg akartam nézni de premier esten még sosem voltam mivel olyan hamar elkapkodják a jegyeket! Na és azok a különleges ízesítésű popcornok is csak premier esten vannak! Ez nagyon kedves tőled! :)
Apple és Lizzie ekkor elmentek a moziba, Holly és Alistair pedig együtt piknikeztek a holdfényben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése