2015. április 7., kedd

EAH - Halottkémek Újratöltve - 5. Fejezet - Félresikerült bál

FBI Iroda
Holly: Szia Apple!
Apple: Szia!
Holly: Képzeld meghalt egy ember a "Csillogás Bálján"!
Apple: Az az a rendezvény amit minden évben megrendeznek az ország tiszteletére?
Holly: Igen :)
Egy ügynök: Holly ügynök itt van az akta!
Apple: Várjunk csak! Ha az akta még csak most jött meg honnan tudsz máris az esetről?
Holly: Hát úgy hogy én is ott voltam... :/
Apple: Ez komoly?!
Holly: Igen
Apple: Mégis mit kerestél te a bálon?
Holly: Alistair ügynök elhívott
Apple: Mi?! :D Tényleg?? 
Holly: Iggen!!! :D
Apple: Holly ez szuper!!
Holly: Ja és a legjobb hogy ma este együtt leszünk na de menjünk a tetthelyre!
Apple: Hé de nem akarsz többet mesélni róla?
Holly: Majd az ügy végén igen addig is érd be ennyivel! :D
A tetthelyen
Apple: Nos a medencecsont alapján az áldozat nő volt
Holly: Ezt a báliruhája is elárulja!
Apple: Igaz... Na mindegy a lényeg hogy olyan 19-20 éves lehetett és egy darab lövésnyom van a koponyáján amiből az következik hogy felülről lőhették le
Holly: Oké nos vigyék a hullát a Johnsonba!
Johnson Intézet
Apple: Szia Lizzie!
Lizzie: Szia!
Apple: Megjött már a hulla?
Lizzie: Igen és megtaláltam a golyónyomot az agyban a sorozatszáma is megvan úgyhogy utánanézek annak hogy ki vehette meg
Apple: Oké én addig elmegyek Blondiehoz
Blondie laborjában
Apple: Szia Blondie! Találtál valamit?
Blondie: Szia! Az áldozat neve Nina Alravina még nem volt munkája a szüleinél lakott
Apple: Értem 
Lizzie: Sziasztok! A golyót és a puskát egy Mirjam Alravina nevű nő vette meg!
Apple: Akkor kihallgatjuk!
A kihallgatóban
Apple: Milyen kapcsolatban állt Ninával?
Mirjam: A testvérem volt és nagyon szerettem
Holly: Hol volt a halála beálltakor?
Mirjam: Én is a bálon
Apple: Megmagyarázná azt hogy hogyan lehetséges az hogy az ön fegyverével lőtték le?
Mirjam: Nem én tettem! Melyik puskáról van szó?
Apple ekkor mutatott róla egy képet.
Mirjam: Ezt már 2 napja nem találom! Nem tudom ki vehette el!
Apple: Miért van magának egyáltalán pisztolya?
Mirjam: Törvényesen van nálam védekezésre!
Apple: Áh értem!
Holly: Köszönjük hogy itt volt most elmehet!
Dexter ekkor felhívta Apple-t. 
Apple: Igen?
Dexter: Szia Apple! A rendezvény helyszínének kamerái felvették az egész gyilkosságot és bár a gyilkos arca nem látszik a ruhája igen! 
Apple: Szuper! Milyen nemű volt és hoyg nézett ki a ruhája?
Dexter: Nő volt és küldök egy képet róla
Apple: Oké meg is jött! Holly!
Holly: Igen?
Apple: Egy ilyen báliruhát kell keresnünk!
Holly: Oké!
Holly és Apple ekkor Nina minden ismerősének báliruháját megnézte. 
Holly: Eddig semmi...
Apple: Maradt még egy hely ahova nem mentünk el! Az pedig Nina egyik barátnőjének Elizabethnek a lakása!
Holly: Akkor irány a barátnő háza!
Elizabeth lakásánál
Holly: Na itt is vagyunk
Apple: Te nem érzel füst szagot?
Holly: De! A hátsó udvarból jöhet!
Holly és Apple ekkor berontottak a kapun és amikor a ház mögé értek látták hogy Elizabeth éppen a báli ruháját égeti el. 
Apple: Megvan a gyilkos!
A kihallgatóban
Holly: Miért ölte meg a barátnőjét?
Elizabeth: Az én gyönyörű ruhámban jelent meg a bálon! És ennek tetejében még a pasimmal táncolt egyész végig! Nekem elegem lett ebből elmentem Nináéknál és mivel senki sem volt ott bementem a házukba és elvittem a fegyvert majd visszamentem a bálra és megöltem
Apple: Hát gratuláloknagyon sokat ért el ezzel! 
Holly ekkor letartóztatta Nina gyilkosát majd átadta őt a rendőröknek azok pedig kezeskedtek felette.
Apple: Na vége az ügynek! Mesélsz a pasiról?
Holly: Igen de menjünk el a "White Horse" bárba és elmondok minden részletet egy pezsgő mellett!
Apple: Oké! Ebben benne vagyok! :D
Holly: De aztán mennem kell mert tudod mondtam hogy randim lesz vele
Apple: Ja tényleg! Oké nem tartalak fel elmeséled és már mehetsz is! ;)
Holly: Oké megbeszéltük! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése