2015. április 24., péntek

EAH - Halottkémek Újratöltve - 19. Fejezet - Szervezkedések

Apple becsönget Hollyhoz.
Holly: Nyitom!
Apple: Helló leendő menyasszony! :D
Holly: Apple! Te meg mit keresel itt?! :D
Apple: Gondoltam segítek megszervezni az esküvőt úgyhogy átjöttem :)
Holly: De kedves vagy! Köszönöm! :)
Apple: Először menjünk el egy pékségbe és reggelizzünk meg
Holly: Oké látom nagyon felizgatott a szervezkedés! :D
Apple: Hát igen... Kiskoromban mindig is esküvőszervező akartam lenni! Szívesen segítek mindenben! ;)
Holly: Hát az jól fog jönni mivel azt sem tudom hogy hogyan kezdjek neki...
Apple: Ne fáradj! Csak mindent bízz ide! ;) Na de most irány a pékség!
Holly: Oké csak felöltözök! :)
Fél órával később
Holly: Na indulhatunk!
Apple: Oké menjünk
A pékségben
Holly: Ez a fahéjas süti egyszerűen mesés!
Apple: Már mindent elterveztem! Reggeli után ruha szalonba megyünk, utána manikűröshoz, pedikűröshöz és fodrászhoz ja és bejelentkezünk a templomba utána pedig megszervezzük a party-t!
Holly: Te tényleg felkészültél!
Apple: Még szép! Egy esküvőszervezőnek résen kell lennie! ;)
Holly: Hát az biztos! ;)
Apple: Végeztél? Szuper irány a ruha szalon!
Apple és Holly ekkor kiválasztották a megfelelő menyasszonyi ruhát és cipőt.
Apple: És ki lesz a koszorúslányod?
Holly: Én arra gondoltam hogy lehetnél te, Blondie és Lizzie
Apple: Ez remek ötlet viszont akkor Blondie-t és Lizzie-t is ide kell hívnunk! Felhívom őket telefonon hogy jöjjenek ide!
Holly: Oké
1 óra múlva Blondie és Lizzie együtt érkeztek meg
A lányok kiválasztották a koszorúslány ruhákat majd Apple és Holly elmentek mani, pedizni. A manikűr és pedikűr után jött a fodrászat. A fodrászat után pedig elmentek a templomba és időpontot kértek a paptól. És mindennek tetejében elkezdték az esküvő utáni party szervezést. Estére mindennel kész lettek és már csak az esküvő hiányzik!
Apple: Igazán jó napot tudhatunk magunk után!
Holly: Ja mindent megszerveztünk! Viszont már hulla fáradt vagyok úgyhogy én indulok is haza!
Apple: Oké menj csak! Jó éjt! :)
Holly: Jó éjt neked is! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése