2015. április 11., szombat

EAH - Halottkémek Újratöltve - 9. Fejezet - Meglepetés!!!

Johnson Intézet
Apple: Oké emberek! Az évszázad legjobb szülinapját kell megrendeznünk Holly ügynöknek!! Ki tart velem?!
Mindenki: Én!!!!!
Apple: Szuper! Akkor lássunk is neki! És senki se mondja el Hollynak! ;)
Lizzie: Na szerinted milyen színű asztalterítők legyenek?
Apple: Holly szereti a lilát! 
Lizzie: Oké
Apple: És hogy ne legyen olyan egyszínű legyenek rajta fehér pöttyök is! Az majd feldobja! ;)
Lizzie: Oké máris megrendelem őket!
Blondie: Szia Apple!
Apple: Szia Blondie! Te miben fogsz segíteni? :)
Blondie: Én elkészítem a világ legfinomabb szülinapi tortáját!! Egyszerűen mesés lesz!
Apple: Te tudsz sütni?
Blondie: Imádok sütni! Ez az egyik hobbim! :)
Apple: Nos oké! :)
Lita: Sziasztok! Hallottam hogy Blondie bevállalta a tortát nos akkor én a mini sütiket készíteném el ha nem baj :)
Apple: Dehogy is! Köszi hogy segítesz Lita!
Lita: Nincs mit na de megyek sütögetni! ;)
Dexter: Szia Apple! Én mit csináljak?
Apple: Hello Dex! Nos arra szeretnélek megkérni hogy tervezz egy nagy kartontáblát amire "Boldog Szülinapot" felirat van írva! Legyen szép díszes, hibiszkusz virágok legyenek rajta és legyen lila!
Dexter: Oké akk megyek és készítem is! :)
Apple: Én pedig megyek és feltartom Holly-t! Blondie ameddig nem leszek itt te vagy a főnök!
Blondie: Oké minden a legnagyobb rendben lesz! ;)
Holly lakásánál
Apple ekkor bekopog.
Holly: Ki az?
Apple: Én vagyok az! Apple!
Holly kinyitja az ajtót.
Holly: Sziaa mizu? :D
Apple: Semmi csak mivel ma nincs ügyünk gondoltam filmezhetnénk egy kicsit!
Holly: Ez nagyon kedves de be kell mennem az intézetbe egy pár dologért!
Apple: Azt megteheted máskor is! 
Holly: Tudod mit? Ha visszaértem filmezünk!
Apple: Csak azt ne! Én most szeretnék filmezni!!
Holly: Jó akkor filmezzünk!
Johnson Intézet
Blondie: Lizzie hol vannak már az asztalterítők?
Lizzie: Nem tudom! Pedig már egy órája meg kellett volna jönnie!
Blondie: Még várunk egy kicsit de nem sokat mert nemsokára vége a filmnek amit Apple Holly-val nézet figyelem elterelés érdekében. Ha nem jönnek meg képtelenek leszünk mi magunk varrni!
Lizzie: Szeretek varrni de jobb lenne ha megjönnének már!!
A szállító ekkor megérkezett az intézethez majd bevitte a terítőket.
Lizzie: Szuper!! Itt vannak!
Blondie: Oké! Terítsd le őket az asztalokra én hozom a tányérokat, evőeszközöket és a poharakat
Lizzie: Oké de megvan a torta?
Blondie: Igen az már megvan!
Lita ekkor megérkezett a sütikkel.
Lita: Sziasztok! Itt vannak a mini sütik!
Blondie: De jól néznek ki! Ügyes vagy Lita!
Lita: Remélem jól sikerült! :)
Dexter: Sziasztok! Készen van a "Boldog Szülinapot" tábla amit Apple kért! Fel is húztuk!
Blondie: Dexter ez gyönyörű! :) Örülök hogy sikerült összehoznunk mindent!! Szerintem Holly és Apple mindjárt megérkeznek! Bujjunk el! 
Lizzie: Lekapcsolom a villanyt...
A lányok ekkor megérkeztek és a villany felkapcsolódott.
Mindenki: Boldog Szülinapot!!!!!!
Holly: Aztaaaa nagyon köszönöm!!! :) De kedvesek vagytok! Apple ebben te is benne voltál?!
Apple: Igen
Holly: Gondolhattam volna!! :D
Blondie: Na de menjünk az a torta nem fogja megenni magát! :D
Holly és a többiek megették a tortát majd mindenki odaadta az ajándékát Hollynak. Mindennek végén pedig Holly kedvec zenéire táncoltak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése