2015. április 6., hétfő

EAH - Halottkémek Újratöltve - 4. Fejezet - Húsvéti Nyúl

FBI Iroda
Duchess: Holly ügynök!
Holly: Igen Miss Duchess?
Duchess: Apple a rokonaihoz utazott húsvétra és ezen az ügyön egy új társat kap.
Holly: Tényleg Apple mondta is hogy elmegy én meg itt vártam rá xD
Ekkor Bunny bement az irodába.
Duchess: Hadd mutassam be Bunny Blanc-et a csontszakértőt a Jeffrey Intézetből jött segíteni! Vele fog majd dolgozni!
Bunny: Üdv!
Holly: Hello :)
Duchess: Na magatokra is hagylak titeket nekem most mennem kell! Ne kapjatok össze! ;)
Holly: Nem fogunk! :D
Bunny: Na milyen ügyön dolgozunk?
Holly: Találtak egy hullát a TojásFesztiválon
Bunny: Akkor menjünk!
A tetthelyen
Holly: Hé azt nem mondták hogy az áldozat tojásnak volt öltözve!
Bunny: Elvégre ez egy tojásfesztivál! Na viszont az áldozat nő volt kb. 22-23 éves szúrásnyomok vannak a hátában  ez ölhette meg őt
Holly: Oké fel is jegyeztem! Irány a Johnson!
Johnson Intézet
Lizzie-ék ekkor odagyűltek az ajtóhoz és úgy várták a lányokat. Holly ekkor kinyitotta az ajtót.
Mindenki: Boldog Húsvétot!!!
Holly: Nektek is!
Bunny: Nektek is!
Holly: Szeretném nektek bemutatni Bunny-t! Ezen az ügyön vele együtt fogunk dolgozni!
Mindenki: Szia Bunny!
Bunny: Sziasztok! Amúgy elfelejtettem mondani hogy van egy segédem és ő is az ügyön fog majd dolgozni!
Holly: De ki az? Még nekem sem mondtad
Bunny: A gyakornokom nem más mint C. A. Cupid! 
Cupid ekkor bejött az ajtón.
Cupid: Sziasztok!
Mindenki: Szia!
Bunny: Remélem sokat tudunk majd segíteni az ügyben! Na de most megyek és iszok egy kávét!
Cupid: Én is! :)
Bunny és Cupid ekkor elmentek kávézni.
Lizzie: Apple hol van?
Holly: Elment a rokonaihoz az ünnepekre
Lizzie: Áááá már értem! 
Holly: Mi az enm örültök nekik?
Mindenki: De!
Holly: Akkor jó! Kiderítettetek már valamit ez üggyel kapcsolatban?
Dexter: Igen! Én máris megtaláltam a gyilkost!
Mindenki: Mi??
Lizzie: Azt hogyan?
Dexter: A tettes ujjlenyomatokat hagyott a hullán, nem volt valami profi! Csak meg kell keresnetek az áldozat ismerőseit és mintát venni tőlük!
Holly: Oké! Az meglesz! ;)
Blondie: Az áldozat egy bizonyos Miranda Lupra a fesztiválokon szórakoztatott gyerekeket ez volt a munkája
Holly: Értem... Köszi Blondie! Máris utánanézek az ismerősöknek!
Bunny: Na mit találtatok?
Holly: Mási megvan a gyilkos csak DNS mintát kell vennünk minden ismerőstől!
Bunny: Ez életem legkönnyebb ügye! Bár mindegyik ilyen lenne!
Holly: Nekem mondod?! :D
Holly és Bunny ekkor minden ismerőst behívtak és ujjlenyomat majd DNS mintát vettek tőlük.
Bunny: Meg is van a gyilkos! A minták egyeznek!
Holly: Tehát a nyuszi a tettes! Szuper! Mármint magának nem az! :D
A kihallgatóban
Holly: Miért ölte meg Mirandát?
A Nyuszinak öltözött nő: Elvette tőlem a rivaldafényt! A gyerekek engem szerettek amíg egyszer csak dolgozni nem kezdett! Meg kellett ölnöm!
Bunny: Hát rossz döntés volt!
Holly ekkor letartóztatta a húsvéti nyuszinak öltözött nőt és átadta a rendőröknek.
Bunny: Cupidra nem is volt szükség...
Holly: A mi dolgozóink oylan szuperek hogy ide már nem kell más! :D
Bunny: Haha! Pedig Cupid is szuper!
Holly: Biztosan!
Bunny: Na de most megyek! Még el kell mennem egy csontokról szóló előadásra!
Holly: Oké menj csak! Örülök hogy megismerhettelek!
Bunny: Én is! Boldog Húsvétot! :)
Holly: Neked is! :)
Apple ekkor felhívta Holly-t.
Holly: Igen?
Apple: Szia Holly!
Holly: Szia Apple! 
Apple: Képzeld hazaértem kitudnál jönni a reptérre?
Holly: Persze! Máris indulok!
Holly ekkor elhozta Apple-t a reptérről és Apple otthonában beszélgettek az ügyről és Apple élményeiről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése