2015. április 18., szombat

EAH - Halottkémek Újratöltve - 13. Fejezet - Lovakkal suttogó

FBI Iroda
Holly: Szia Apple!
Apple: Szia!
Holly: Találtak egy hullát egy QueenField-i farmon 
Apple: Akkor irány a farm!
A tetthelyen
Apple: Nos az áldozat a medencecsont alapján nő volt 20-as éveiben járt és egy darab lövés van a koponyáján
Holly: Oké vigyék a hullát a Johnsonba!
Johnson Intézet
Apple: Szia Lizzie! Megjött már a holttest?
Lizzie: Persze! A test alapján arra jutottam hogy az áldozat sokszor törte el a testrészeit mégpedig úgy hogy leesett valamiről...
Apple: Ez egy farm! Lehet hogy sokszor lovagolt!
Lizzie: Ez lehetséges...
Apple: Na nekem mennem kell ha találsz még valamit akkor szólj!
Lizzie: Oké! :)
Blondie laborjában
Apple: Szia Blondie!
Blondie: Heló! :) Az áldozat egy bizonyos Linda Swiss azon a farmon dolgozott ahol megölték
Apple: Oké köszi az infót!
Holly: Apple! Menjünk máris vannak gyanusítottaink!
Apple: Oké induljunk! :)
A kocsiban
Apple: Látom nagyon izgatott vagy ma... :D
Holly: Alistair tesója ma eljön meglátogatni minket
Apple: Az szuper :)
Holly: Ja! :) Alistair sokat beszélt róla de még nem volt szerencsém találkozni vele de ma majd lesz! Na de ide is értünk!
A kihallgatóban
Holly: Nos ön Linda fiúja Mex ugye?
Mex: Igen és el sem hiszem hogy meghalt... 
Holly: Hol volt ön a halálakor?
Mex: Az mikor volt?
Holly: Tegnap este 9 körül 
Mex: Akkor pont lovagoltam a farm melletti mezőn
Holly: És tudja ezt valaki igazolni?
Mex: Nem. Lovagolni általában egyedül mentem
Holly: Oké köszönjük elmehet!
Mex ekkor kiment a kihallgatóból.
Apple: Nekem egy kicsit gyanús volt...
Holly: Nekem is. Mintha megjátszotta volna magát...
Apple: Ja!
Apple és Holly Linda összes ismerősét kihallgatták kivéve egy embert. Az édesanyját.
Holly: Hol volt ön a halál beálltakor Miss Rosebert?
Rosebert: Otthon néztem a sorozatomat
Apple: Tudja ezt valaki igazolni?
Rosebert: Persze! A férjem otthon volt akkor deee beszélhetek a farm lovaival?
Apple: Hogy mondja?
Rosebert: Lovas suttogó vagyok és hát megdöbbennének ha tudnák hogy milyen intelligensek! Kikérdezem a lovakat és majd odamennek a tetteshez hisz a gyilkosság a farmon történt nem?
Holly: De igen ott volt
Rosebert: Akkor a lovak mindent láttak! Na oda megyünk?
Apple: Hát miért is ne...
Holly: Egy próbát megér...
A farmon Linda minden ismerősét odaállították az egyik kiszemelt ló elé. Rosebert beszélt a lóval majd a ló Mex felé indult.
Rosebert: Ő a gyilkos!
Apple: De hogy alapozhatnánk mindezt egy lóra?
Vivien: Úgy hogy én is ott voltam!
A kihallgatóban
Holly: Vivien eddig erről miért nem beszélt?
Vivien: Nem tudom miért de féltem...
Holly: És mi történt?
Vivien: Épp az istállóba akartam menni hogy elvigyem az egyik lovat egy esti sétára de amikor odaértem veszekedést hallottam és inkább nem mentem be hanem hallgatóztam. Mex és Linda veszekedett és Mex azt mondta hogy rájött hogy Linda csalja őt ekkor pedig lövést hallottam. Mex kiment a másik kapun és én befutottam Lindához de ekkor már halott volt. 
Holly: És ekkor hívott fel minket 
Vivien: Pontosan!
Holly ekkor letartóztatta Mexet és átadta őt a rendőröknek.
Holly:Tudtam hogy a pasija az...
Apple: Te mit tennél ha Alistair meg akarna ölni?
Holly: Hát megdöbbennék mivel semmi oka nem lenne rá! :D
Apple: Ez igaz... :)
Holly: Na de mennem kell Fayebelle már megérkezett és megbeszéltük hogy egy kávézóban fogunk majd beszélgetni hárman.
Apple: Menj csak majd én is el leszek valahogy! :D Holnap meg majd meséld el mi történt! ;)
Holly: Oké szia! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése