2015. április 23., csütörtök

EAH - Halottkémek Újratöltve - 17. Fejezet - A népszerűség átka

FBI Iroda
Apple óvatosan, lopakodva bejön az ajtón.
Apple: Szia Holly!
Holly: Szia! Hát te meg miért vagy napszemüvegben?
Apple: A könyvemet úgy veszik mint a cukrot! Ma reggel egy csapat ember támadt le aláírásért és kezd durvulni a helyzet...
Holly: Hát igen! A népszerűség átka! :D De nyugi mellettem nem esik bajod! ;)
Apple: Köszi h támogatsz :)
Holly: Mire valók a barátok? Viszont új ügyünk van szóval kérlek gyere ki a helyszínre
Apple: Mi?! Pont most?
Holly: Az előbb mondtam h vigyázok rád! Mellesleg te vagy a legjobb csontszakértő a városban!
Apple: Hát jó... Menjünk...
A tetthelyen
Apple: Nos az áldozat a medencecsont alapján nő volt 18-20 év körüli egy darab szúrásnyom van a hátán
Holly: Oké leírtam... Most pedig vigyék a hullát a Johnsonba!
Johnson Intézet
Apple: Szia Lizzie!
Lizzie: Szia! :)
Apple: Megjött már a holttest?
Lizzie: Igen de semmi különöset nem találtam a szerveiben
Apple: Értem na megyek Blondiehoz!
Blondie laborjában
Apple: Szia Blondie!
Blondie: Szia! Hallom nagy számmal kelnek el a könyveid! Annyira érdekelt hogy még én is megvettem az egyik példányt! :D
Apple: Tényleg? Ennek örülök! :) Remélem tetszik!
Blondie: Még szép! Már 3 fejezetet el is olvastam!
Apple: Na és mi van a hullával?
Blondie: Az áldozat egy bizonyos Liletta Spring foglalkozása fodrász
Apple: De kár! Én minden neves eseményre nála csináltattam a hajamat...
Holly: Apple! Máris vannak gyanusítottaink! Irány a kihallgató!
Apple: De ugye senki sem fog megrohamozni?
Holly: Hát ezt nem ígérhetem meg de ugyanmár! Ezt nem kerülheted el!
Apple: Hát igaz...
A kihallgatóban Holly és Apple először Liletta barátját hallgatta ki. A fiú rögtön felismerte Apple-t és mivel nagyon izgatott volt alig tudtak valamit kiszedni belőle. Elmondta hogy nagyon szerette őt és hogy el is akarta jegyezni. Alibije szerint egy rock koncerten volt. A kihallgatás ekkor véget ért.
Holly: Felhívtam a csarnokot ahol a koncert volt és Liletta fiúját tényleg látták ott.
Apple: Szóval az alibije megállt...
Holly: Igen
Holly: Na de most megyek és elhozom Liletta házának kamera anyagait!
Apple: Oké!
1 órával később...
Holly: Képzeld!! A kamerák felvették az egész gyilkosságot!!!
Apple: Ez komoly?!
Holly: Igen!! A gyilkos biztos nem tudott a kamerákról!!
Apple: Lehetséges... Amúgy ki volt a felvételen?
Holly: Liletta ellensége a gimiből Jessica DeWhite
Apple: Akkor hozzuk be kihallgatásra!
Holly: Hát most az következik! ;)
Holly és Apple ekkor kihallgatták Jessicát és bevallotta a gyilkosságot. Azért tette mert Liletta ellopott tőle egy gyémánt nyakláncot amit Jessica az apjától kapott. Liletta nem akarta odaadni, később pedig elment hozzá és hátulról leszúrta.
Holly: Jessica DeWhite! Ezennel letartóztatom Liletta Spring megölésének ügyében! Joga van hallgatni minden amit mond felhasználható ön ellen a bíróságon, joga van ügyvédet fogadni!
Holly ekkor letartóztatta Jessicát és átadta őt a rendőröknek.
Holly: Érdekes hogy egy darab kamera felvétel egy csapásra meg tud oldani egy ügyet...
Apple: Ja... Na de mennem kell mert még interjút kell adnom egy TV műsorban
Holly: Ó szóval már a TV-ben is te leszel! :D
Apple: Hát igen! :D Majd nézd meg ha lesz kedved! Az EAHTV-n lesz ma este 20:30-tól!
Holly: Majd beállítom a tévémet hogy vegye fel mert ma este Alistair különleges vacsorára hívott meg. Nem tudom mi ez az egész de mostanában nagyon izgatott...
Apple: Úúúú holnap majd meséld el a részleteket!!
Holly: Oké! Na de menj csak nem akarlak feltartani! ;)
Apple: Oké hát akkor szia! :)
Holly: Szia! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése