2015. április 20., hétfő

EAH - Halottkémek Újratöltve - 15. Fejezet - A nagy átverés

FBI Iroda
Holly: Szia Apple! Már jobban vagy?
Apple: Igen végre már beszélhetek is! ;)
Holly: Az szuper! :) De mivel új ügyünk van sietnünk kell!
Apple: Akkor irány a tetthely!
A tetthelyen
Apple: Nos az áldozat a medencecsont alapján férfi volt 30-33 év körüli és ami érdekes hogy nem látok rajta semmilyen halálra utaló dolgot...
Holly: Nem mérgezhették meg?
Apple: Nem mivel még mérgezésre utaló jelek sincsenek például az arc nem lila és stb.
Holly: Értem... Na vigyék a hullát a Johnsonba!
Johnson Intézet
Apple: Szia Lizzie! Megérkezett már a holttest?
Lizzie: Igen megérkezett! 
Apple: És találtál már valami halálra utaló dolgot?
Lizzie: Nem és ez egy kicsit aggaszt...
Apple: Vajon hogy ölhették meg? Na mindegy megyek Blondiehoz!
Blondie laborjában
Apple: Szia Blondie! Ki az áldozat?
Blondie: Szia! Most könnyű dolgom volt mivel az áldozat még egyben van nem kellett vele sokat bíbelődnöm. Nos az áldozat tehát nem más mint Leon Winfrey a "Nagy Átverés" TV show műsorvezetője
Apple: Én egyből tudtam 
Blondie: Akkor miért kérdezted meg?
Apple: Próbára tettelek! ;)
Blondie: Téged sosem lehet kiismerni! :D
Apple: Hát igen na de most megyek Dexterhez!
Blondie: Oké! :)
Dexter laborjában
Dexter: Szia Apple!
Apple: Heló! :)
Dexter: Az áldozat a hullamerevség alapján ma reggel halhatott meg
A holttest ekkor az oldalára feküdt.
Dexter: Hát ez meg mi?
Apple: Te is láttad? :o
Dexter: Ez durva...
A hulla ekkor felpattant.
Leon: MEG-VAGYTOK-SZIVATVA!!!! Üdv a "Nagy Átverés" 128. adásában!!! Köszönjük hogy itt voltak kedves nézőink!
Apple: Hát ez meg mégis mi volt??
Leon: Óh ez az új adásunk! :D Nagyon szerettem volna FBI-osokat szivatni
Dexter: De a gyilkosság nem vicc!
Apple: Főleg nem nekünk! 
Dexter: Ezt a pofátlanságot...
White Horse Bár
Holly: Ezt nem hiszem el! Emiatt egy igazi ügyünk elmarad!
Apple: Én nem értem pedig a hulla teljesen igazi volt!
Lizzie: Én is mertem volna rá fogadni hogy halott! Még majdnem fel is boncoltam!
Holly: Jesszus Lizzie! Ez érdekes pedig ti tényleg a legjobb tudósok vagytok a városban! 
Apple: Ezek profik biztos valami merevítőt kentek az álhalott arcára ahogy a horrorokban is szokták hogy az áldozat tényleg áldozatnak nézzen ki!
Dexter: Lehetséges na de azért valljuk be hogy brilliáns ötlet volt! :D
Holly: Mondjuk igaz! :D Kinek jutott volna eszébe ilyen? xD
Apple: Ja és mi meg komolyan vettük! A TV-ben is levetítik, nézzük meg milyen arcot vágtunk!
Lizzie: Én benne vagyok! :D
Dexter: Oké és kihez menjünk?
Blondie: Nézzük nálam! ;)
Dexter: Oké :)
Holly: Akkor irány Blondie lakása és nézzük meg a szivatásunkat! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése