2015. április 25., szombat

EAH - Halottkémek Újratöltve - 21. Fejezet - Viszlát!

FBI Iroda
Holly: Szia Apple!
Apple: Szia...
Holly: Valami baj van?
Apple: Nézd Holly én nagyon szeretek veled együtt dolgozni és a közös munkánk során igazán jó barátok lettünk dee...
Holly: De mi?
Apple: Az ügynökségem felhívott ma reggel és azt mondták hogy el kéne utaznom egy Costa Ricai expedícióra az új könyvemhez mert kellene egy kis inspiráció
Holly: Ez tök jó! :) De most mi a baj? Eddig is volt már olyan hogy elutaztál!
Apple: De épp ez az most nem jövök vissza olyan hamar! Elköltözöm...
Holly: Mi?! :o
Apple: Sajnálom de szeretnék a karrieremre koncentrálni és most igazán jól jönne egy kis utazás...
Holly: Szóval ez...
Apple: Igen. Ez az utolsó ügyünk!
Holly: Mindegy nembaj, megértem... 
Apple: Köszi! :)
Johnson Intézet
Dexter: Elegem van már abból hogy enyhén célozgatsz arra hogy kérjelek meg! Nekem kell egy kis idő!
Blondie: Jaj ti pasik! Mindig időt kértek aztán meg elrohantok! Minden változástól féltek!
Dexter: Ó tényleg így gondolod?! Hát bocs de nem fogom úgy megkérni a kezedet hogy csak te akarod! És ha már így gondolkodsz a pasikról jobb ha ennek itt vége!
Blondie: Oké! Nem fogsz hiányozni!
A tetthelyen
Apple: Nos az áldozat a medencecsont alapján nő volt úgy 22-24 év körüli és több lövésnyom is van a mellkasán
Holly: Oké leírtam... Kérem vigyék a hullát a Johnsonba!
Johnson Intézet
Apple: Szia Lizzie!
Lizzie: Szia!
Apple: Találtál már valamit?
Lizzie: Nem viszont hallottam hogy elköltözöl
Apple: Ilyen gyorsan terjednek a hírek?
Lizzie: Hát igen... Nekem nagyon fogsz hiányozni!
Apple: Ti is nekem :) Na de itt az utolsó ügyünk amit még meg kell oldani szóval megyek Blondiehoz!
Blondie laborjában
Blondie ekkor a kanapén sír.
Apple: Blondie! Veled meg mi történt?
Blondie: Dexter szakított velem!
Apple: Óóóó sajnálom... Semmi baj
Blondie: Már hogy ne lenne baj? Azt hittem hogy már örökre együtt maradunk...
Apple: Mind ezt hisszük... Amikor Daring meghalt nagyon szomorú voltam de sikerült átvészelnem és gondolj bele! Milyen lett volna ha a halál vetett volna véget a kapcsolatotoknak?
Blondie: Az sokkal rosszabb lett volna...
Apple: Erős nő vagy! Bármit sikerül túlélned! Nehogy már egy pasi miatt szomorkodj!
Blondie: Kedves vagy... :)
Apple: Igyekszem a legjobbat kihoznom magamból mielőtt elmegyek...
Blondie: Mi? :o
Apple: Te nem tudtad?
Blondie: Mit?
Apple: Elköltözök 
Blondie: Mi?! De ne már! Miért?
Apple: Az ügynökségem felkért hogy az új könyvemhez költözzek el valahova és írjam meg ott nyugodtabb körülmények között
Blondie: Na még ez is! Nélküled a csapat felbomlik! Ha bár ez a csapat már amúgyis halálra lett ítélve...
Apple: Ezt hogy érted?
Blondie: Én nem fogok Dexterrel együtt dolgozni! Szóval plusz egy fő kiesett!
Apple: :/ És az üggyel kapcsolatban találtál valamit?
Blondie: Igen az áldozat egy bizonyos Sarah Rodriguez foglalkozása pincérnő volt
Apple: Oké köszi az infót!
Holly: Apple! Megvan a gyilkos!
Apple: Ilyen hamar? :O
Holly: Igen! De gyere hallgassuk ki!
A kocsiban
Apple: Mégis hogy sikerült ilyen hamar megtudnod?
Holly: Sarah a halála előtt pénzt vett le a kártyájáról és elkértem az automata kameráinak anyagát az pedig felvette az egész gyilkosságot! 
Apple: Így valóban megvan a gyilkos!
Holly: Pontosan! :D
Apple: Holly te egy zseni vagy! :)
Holly: Köszi!
Holly és Apple ekkor kihallgatták Sarah gyilkosát. Kiderült hogy egy behajtó tette akinek Sarah pénzzel tartozott de hosszú ideig nem adta vissza ezért a behajtó megölte. Holly ekkor letartóztatta a gyilkost és átadta őt a rendőröknek.
Holly: Ez egy viszonylag könnyű ügy volt...
Apple: Ja... Te mit fogsz kezdeni ez után?
Holly: Abbahagyom a rendőrködést és egy ideig otthon leszek utána meg dolgozni fogok valahol
Apple: Miattam nem kell abbahagynod a rendőrködést!
Holly: Nem is miattad... Örülök hogy így lett vége mert én is el akartam már menni az FBI-tól
Apple: Ja értem
Holly: Így több időt töltök majd Alistairral! :)
Apple: Hát igen! :) Amúgy tudtad hogy Dexter és Blondie szakítottak?
Holly: Ó nem... Ez szörnyű... Pedig már azt hittem h együtt fognak maradni!
Apple: Én is na de nemsokára indul a gépem! Már becsomagoltam úgyhogy már csak haza kell mennem a cuccokért
Holly: Elvigyelek a dolgaidért utána meg a reptérre?
Apple: Azt megköszönném :)
Holly: Akkor menjünk!
Holly és Apple ekkor elmentek a cuccokért utána pedig elmentek a repülőtérre. A reptéren Blondie és Lizzie várták őket hogy ők is búcsút vehessenek Apple-től.
Apple: Hát itt az idő! Köszönöm hogy olyan jó barátok voltatok! Mindig is emlékezni fogok majd rátok! :)
Lizzie: Hiányozni fogsz! :)
Blondie: Szeretünk! :)
Apple: És Holly köszönöm hogy mindig is megvédtél! Sorozatgyilkosoktól, paranormális jelenségeken át mindent átéltünk mi együtt! Legjobb barátomként fogok rád golndolni!
Holly: Köszönöm... :) Jó utat! Vigyázz magadra!
Apple: Megígérem! Viszlát! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése