2015. május 26., kedd

Mézeskalácsváros Titkai 2 - Tudnivalók!!

Sziasztok!
Mivel nyáron még nem írok majd szeptemberben elkezdem az új könyvet, viszont úgy gondoltam hogy most leírom a tudnivalókat vele kapcsolatban. Nos arra gondoltam hogy a legelső könyvemet folytatni szeretmém így megszületett a "Mézeskalácsváros Titkai 2. Kötet" ami teljesen új kalandokat nyújt majd az olvasók számára. A 2. kötetben is ugyanúgy Ginger és Maddie lesznek a főszereplők ám egy új is jön aki már a plakáton is rajta lesz! És hogy hogy jött az ötlet? Egyik nap eszembe jutott egy szuper történet és gondoltam meg is fogom írni és gondoltam ez a "Mézeskalácsváros Titkai" folytatásának tök jó lenne, és mivel fantasy regényemnek még eddig nem volt 2. kötete gondoltam milyen jó lenne ha megírnám. Szóval Szeptemberben "A Mézeskalácsváros Titkai 2. Kötetével" térek majd vissza! Remélem ez a könyv is tetszeni fog majd! ;)

1 megjegyzés:

  1. Juj, én már annyira várom a Mézeskalácsváros Titka 2-t!!! Remélem ez is olyan jó lesz mint a többi könyved! Amikor az elsőt olvastam " kicsit " megéheztem. :D Hajrá!!

    VálaszTörlés