2015. május 7., csütörtök

EAH - Lány a neten - 1. Fejezet - 1. Naplóbejegyzés

Kalandjaim a hírességgé válás előtt kezdődött. Épp most végeztem az iskolával és nem tudtam hogy mit kezdjek magammal. Informatika szakon végeztem és gondolkodtam hogy vajon hogyan kamatoztathatnám a tehetségem és ekkor eszembe jutott a blogolás. El is készítettem a blogot de eleinte nem volt olyan jó maga a dizájn. Barátnőmmel Briarral sokat beszélgettem erről a dologról és azt mondta hogy hogyha nagyon szeretném nyugodtan kezdjek bele és majd meglátjuk hogy mi sül majd ki belőle, így hát folytattam a blogolást. Szépségápolási és informatikai tanácsokat írtam le a blogomban. Ídővel a dizájnban is sokat fejlődtem de még mindig van mit javítanom. A fiúmmal való randikat sokszor le kellett mondanom hogy előrébb jussak. Minden olyan nehéz volt egyszerre. Híres blogger is szerettem volna lenni de hogy a kapcsolatomat is fenntartsam persze Dominiccal is foglalkoznom kellett. De nem nagyon ment ennek ellenére ő csak várt és jelenleg is együtt vagyunk. 
Nem tudom hogy ez meddig lesz még így de ha majd elérem a célom, több időt tudunk majd együtt tölteni egymással. Viszont még azt sem tudom hogy meddig fog még várni kicsit félek is emiatt.
Ja és hogy mi van a karrieremmel? Haladok előre! ;) A blogom egyre jobban fejlődött és egyre több nézőt gyűjtöttem össze aminek persze nagyon örültem. Viszont ennek a kapcsolatunk látta kárát. Az utcán sok ember felismert és már randizni sem tudtunk elmenni mert mindenki autogrammal szaladt oda hozzánk és bár tudom hogy erre vágytam nagyon nehéz most. A feszültség egyre nagyobb köztünk és szerintem nem fogja több ideig bírni a kapcsolatunk. Egy kicsit lehet hogy le kellene állnunk de hát egyszer mindennek vége. Így tehát kedves naplóm! A karrier és a szerelem nem fér össze! Vagy a szerelmen dogozol vagy a karriereden! Amióta eldöntöttem hogy blogger leszek csak ez jár a fejemben és nem akarom feladni ezt ígyhát meg kell tennem! Elmegyek Dominichoz és szakítok vele!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése