2015. május 5., kedd

EAH & MH - Kavarodás - 8. Fejezet - Haaaajráááá EAH!!!

Az EAH-ban
Apple: Ma lesz a pom-pom lány válogatás a tornateremben ti nem akartok nevezni?
Briar: Nem is tudom... Ameddig ébren vagyok nem akarom ugrálgatással tölteni az időmet
Apple: Na és te Kitty?
Kitty: Szórakoztató lenne a pom-pom lányokat szivatni deee azért én nem állnék be közéjük
Briar: De miért pont minket kérdeztél és nem azokat a fura csajokat akikkel folyton lógsz?
Apple: Először is nem furák, másodszor ők nem nevezhetnek mert nem járnak ide
Briar: Áááá értem...
Darling: Sziasztok!
Apple: Szia!
Briar: Hello Darling! :)
Kitty: Mizu?
Darling: Én jól vagyok köszönöm és ti?
Briar: Mi is!
Apple: Darling lenne kedved beállni a pom-pom lányok csapatába?
Darling: Persze! Mindig is az akartam lenni de valahogy az előző sulimban sem jött össze szóval igen!! :D
Apple: Ez szuper! Menjünk a tornaterembe és mutatok pár gyakorlatot amit majd a zsűri előtt kell előadnod az egyik zsűritag pedig én magam leszek! :)
Darling: Remélem sikerülni fog... Na de mutasd a mozdulatokat!
A lányok egész délelőtt pom-pom lány gyakorlatokat hajtottak végre, délután pedig elkezdődött a válogatás. Darling bemutatta mozdulatait amivel készült a válogatás végén pedig ő is bejutott a pom-pom lányok csapatába.
Apple: Gratulálok!!
Darling: Ez olyan mint egy álom! :) Köszönöm a lehetőséget Apple!
Apple: Nincs mit! ;)
Darling és Apple ekkor egy hatalmas bulit szerveztek annak tiszteletére hogy Darling bejutott a pom-pom lányok csapatába. A party Darling szobájában volt és minden tanuló ott volt sőt még a MH-s csajok is.
Robecca: Ez a party szuper! :)
Darling: Köszi!
Jinafire: Jól megszerveztétek Apple-el!
Apple: Hát igen! De nektek milyen napotok volt? Mit csináltatok?
Frankie: Jó volt elmentünk fagyizni és túrabusszal megnéztük a nevezetes látnivalókat
Apple: Az szuper! Akkor látom nektek is jól telt ez a nap!
Robecca: Igen és vettünk pár dolgot emlékbe 
Jinafire: Raven hol van?
Apple: Raven most a nagymamájánál van de holnap visszautazik ide :)
Jinafire: Jaaa oké xD
Frankie: Na de menjünk táncolni!!
Jinafire: Én benne vagyok! :D
Frankie: Én is!
Apple: Hisz ezért jöttünk! xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése