2015. május 8., péntek

EAH - Lány a neten - 2. Fejezet - 2. Naplóbejegyzés

Kedves naplóm új hírekkel jöttem! Szakítottam Dominiccal és hát nem érzem emiatt olyan jól magam de hát tudtam hogy egyszer úgyis ez lesz. Jó lenne valahogy pénzt is keresni a bloggal hogy fent tudjam tartani magam és ezért azon dolgozom hogy támogatókat szerezzek. Felhívtam egy irodát és azt mondták hogy menjek be hozzájuk. Később szerződést kötöttünk szóval mostmár a cég vállalja a reklámozást és a többit. Most igazán boldog vagyok mert sikerült egy igazán menő céggel szövetkeznem. A cég tulajdonosa Duchess Swan adta az ötletet hogy lehetne YouTube csatornám és hogy készíthetnék videókat is így a nézők könnyebben elérhetőek lesznek és ott a blogomat is tudom reklámozni. Beleegyeztem és elkészítettül a csatornát. Eleinte kevesen iratkoztak fel de a videók nagyon sokat segítettek és hamar sok feliratkozó szereztem végül pedig megkaptam a jól kiérdemelt pipámat is a csatornámra. Már mindenhol rólam lehetett hallani plakátokon, tv reklámokban, és egyre csak nőtt a hírnevem. A nagy hírnevem miatt irodát kaptam a cégnél és felszerelést amikkel a videóimat készítettem. A híresség pénzzel is jár és minden tényleg nagyon jól bejött. Egyre és egyre több videót készítettem és minden márka amivel dolgoztam külön megköszönte az ingyen reklámot és egy idő után már a cégek fizettek azért hogy a magas nézettségem miatt reklámozzam a termékeiket. Csak úgy gyűlt a pénz: adományoztam, ruhákat vettem, vettem sminkeket a videókhoz és már nem csak tanásokat adtam hanem sminkes videókat is készítettem ehhez persze egy sminkiskolába is beiratkoztam. Már nagyon sok néző összegyűlt a világ minden tájáról híres lettem és gazdag de egy valami szörnyű volt, vagyis a magány. Nem tudtam senkivel normálisan együtt lenni hisz mindegyik pasi csak azért randizott velem mert a rajongóm volt és ez sokszor megőrített. De az öri barimmal Briarral mindent megosztottam és sokat beszélgettünk. Briar azt mondta hogy várjak és majd lesz olyan pasi aki magamért szeret. Én reménykedem ebben de egyre nehezebb. Briar kitalálta hogy menjünk el bulizni az majd jobb kedvre derít úgyhogy kedves naplóm a buli után jövök a részletekkel! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése