2015. május 22., péntek

EAH - EAH Helyszínelők - 8. Fejezet - Halottkémek & Helyszínelők

A kapitányságon
Charming kapitány: Mivel a következő ügy az FBI hatáskörébe is tartozik Holly és Alistair ügynök segítségükre lesznek a munkálatokban! Remélem semmi kivetnivalójuk nincs ez ellen! 
Cerise: Dehogy is! :)
Daring: Nem baj
Charming kapirány: Nos akkor munkára! Irány a tetthely! 
A tetthelyen
Cerise: Hű ez nem semmi!
Rosabella: Ja, már 2 napja itt hever és már oszlik!
Holly: Ez még semmi ahhoz képest amikkel mi foglalkoztunk de azért ez sem gusztusos
Daring: Mit lehet tudni róla Rosabella?
Rosabella: Nem rablógyilkosság történt, mellbelőtték majd itthagyták látszólagosan az illető hölgy nemű
Daring: Értem...
Cerise: Na szállítság át a hullát a laborba!
A kocsiban
Cerise: Na és hogy kerültetek egymás mellé?
Holly: Ó hát ez hosszú történet
Daring: Nekünk van időnk! :)
Holly: Nos volt egy társam akivel sokmindent átéltünk, sok nyomozáson vettünk részt együtt és végül elköltözött hogy a saját karrierét egyengesse, összeházasodtunk Alistairral és gondoltuk folytathatnánk a nyomozásokat csak most épp együtt
Cerise: Áááá értem. Na és jó így együtt dolgozni?
Alistair: Én örülök hogy napközben is együtt lehetünk!
Holly: Én is! :)
Alistair: Na és ti hogy kerültetek össze?
Cerise: Charming kapitány boronált össze minket. Pár ügy után rájöttünk hogy együtt kell lennünk és most járunk :)
Holly: Az jó! Nekem egy és egy fél évbe tellett míg rátaláltam a szerelmemre :)
Daring: Na de ideértünk! Menjünk és nézzünk utána hogy ki volt a lány!
Alistair: Oké
A kapitányságon
Cerise: Nos az áldozat egy bizonyos Dina Earthard úszás oktató volt
Holly: Milyen fiatal volt...
Alistair: Ja...
Hunter: Sziasztok!
Hopper: Daring ezek meg kik? súgta oda Daringnak Hopper.
Daring: FBI ügynökök
Hopper: És miért vannak itt?
Daring: Ez az ügy az ő hatáskörükbe is tartozik, és kérlek próbálj jó fejet vágni hozzá! Szerintem jófejek! ;)
Hopper: Hát jó...
Hunter: Na szóval azért jöttünk mert sikerült elkérnünk annak a hotelnek a kamera anyagait ahol Dinát megölték
Cerise: És felvett mindent?
Hunter: Persze! Sőt a gyilkost is, be is hivattuk!
Holly: Itt egy ügy ilyen könnyű?
Alistair: Ez durva...
Daring: Itt sem mindig fenékig tejfel az élet! Volt amikor fagyasztóba voltunk rekedve
Cerise: Na és az amikor egy tigris majdnem felfalt minket
Holly: Mondjuk ilyen még nem történt velünk...
Cerise: Na de menjünk kihallgatni! :D
A kihallgatóban
Cerise: Ki maga és miért ölte meg Dinát?
Nick: Dina pasija voltam, egy nap este elmentünk bulizni én elmentem a WC-re de mikor visszajöttem onnan Dinát sehol sem láttam. Kimentem az erkélyre és megláttam hogy Adennel csókolózik a parton. Aden az ellenségem volt és ezt ő is tudta viszont mégis csókolózott vele én ideges lettem lementem és a pisztolyommal lelőttem őt. De ittas voltam és nemtudtam józanul gondolkodni!
Cerise: És Aden miért nem tett feljelentést?
Nick: Mert ő már nem volt ott amikor lementem
Cerise: Áááá értem, 
Holly: Mivel ez az ügy az FBI hatáskörébe is tartozik nekem kell letartóztatnom
Cerise: Csak tessék!
Holly: Nick Lenn ezennel letartóztatom Dina Earthard megölésének ügyében! Joga van hallgatni, minden amit mond felhasználható ön ellen a bíróságon, joga van ügyédet fogadni!
Holly ekkor letartóztatta a gyilkost és átvitette őt a megyei börtönbe.
Holly: Ez tényleg könnyű ügy volt...
Cerise: Van amikor szerencsénk van de van amikor napokig elhúzódnak az ügyek!
Daring: Amúgy ez az ügy miért más mint a többi? Ez most miért volt az FBI hatáskörében is?
Alistair: Mert van az elválasztó vonal a hulla egyik fele pedig a miénken volt ezért kellett együtt dolgoznunk az ügyön!
Daring: Ja értem
Cerise: Na és ki volt a társad Alistair előtt? Lehet hogy ismerem...
Holly: Apple White, csontszakértő jelenleg egy szigeten levő ásatáson van vagy már ki tudja hol...
Cerise: Nem ismerem... De nem is beszéltetek?
Holly: Sajna nem, pedig olyan jó barátnők lettünk mostmeg szerintem már nincs ideje ilyenekre
Cerise: Értem...
Alistair: Hé lányok! Van kedvetek eljönni egy új bárba ami most nyílt meg a Sunset sarkán?
Holly: Nekem van! :D
Cerise: Megyünk Daring?
Daring: Perszeeee! :D
Cerise: Akkor indulás! :D
A négy nyomozó ekkor elment az új bárba és egy remek estét töltöttek együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése