2015. május 9., szombat

EAH - EAH Helyszínelők - 1. Fejezet - Halál a vörösszőnyegen

Charming kapitány: Cerise nyomozó! 
Cerise: Igen főnök?
Charming kapitány: Be tudna jönni az irodámba?
Cerise: Persze
A rendőrfőkapitány irodájában
Charming kapitány: Úgy gondoltam sokat dolgozott már egyedül és mivel már más nyomozók mellé nem tudom rakni kap egy kezdő nyomozót maga mellé
Cerise: Ez most komoly? Mindig is szerettem egyedül dolgozni!
Charming kapitány: Nézze maga nagyon jó nyomozó de rendőr hiány van és emiatt szükségünk van rá!
Cerise: Hát jó...
Charming kapitány: És itt is van! Cerise nyomozó bemutatom Daring Charmingot!
Cerise: Ő a maga testvére?
Charming kapitány: Igen na de menjenek dolgozni! Az első közös ügyük nem oldja meg magát! :D
Charming kapitány ekkor kiment az irodából.
Cerise: Szögezzünk le pár dolgot mielőtt együtt dolgoznánk!
Daring: Oké...
Cerise: Attól még hogy a kapitány testvére nem lettem meghatódva! Mindig legyen ott ahol én, mindig én megyek előre, ne legyen láb alatt és nem leszünk barátok!
Daring: Értettem!
A tetthelyen
Cerise: Szia Rosabella! Hogy vagy? :)
Rosabella: Köszönöm jól de az áldozat nem igazán! :D
Daring: Mi történt vele?
Rosabella: Lelőtték majd itthagyták az Oscar gála kellős közepén
Daring: Egyszer szerettem volna végigmenni a vörösszőnyegen egy filmszárral... :D
Cerise: És nem találtál valami szokatlant rajta?
Rosabella: Nem tűnik rabló gyilkosságnak mivel mindene megvan
Cerise: Oké menjünk és azonosítsuk a holttestet!
A kapitányságon
Cerise: Nos az áldozat egy bizonyos George Queens és lesifotós volt. Menjünk el és kérdezzük ki az ismerőseit!
Daring: Oké
George lakásánál
Cerise becsengetett majd egy nő jött ki a házból. A nő George felesége volt.
Cerise: Részvétem asszonyom
Marina: Köszönöm... :(
Cerise: Észrevett valami szokatlant George-al kapcsolatban?
Marina: Mostanában elég ideges volt sokszor haza sem jött reggelig 
Cerise: És mit gondol? Munkahelyi vagy magánéleti probléma lehetett?
Marina: Én tényleg nem tudok semmit, nem beszélt róla sosem amikor kérdeztem
Cerise: Értem nos köszönjük hogy válaszolt asszonyom 
Marina: Nincs mit
A kocsiban
Daring: Biztos rossz neki... :/
Cerise: Csak egy a száz gyászoló közül!
Cerise és Daring ekkor visszaérkeztek a kapitányságra és behivatták George ismerőseit majd kihallgatták őket. Kiderült hogy George azért volt feszült mert régóta nem sikerült lefényképeznie egy színészt. Kiderült az is hogy az a színész ölte meg hírtelen felindulásból amikor sokat fényképezgette őt. A színészt kihallgatták, ő bevallotta a gyilkosságot és letartóztatták.
Daring: Ez jó kis ügy volt
Cerise: Hát igen de ne könyveld el! Lehet hogy holnap életveszélyben leszünk! Na de menjünk haza kimerítő volt ez az ügy!
Daring: És mi lenne ha megpróbálnálak meghívni egy italra? :D
Cerise: Na azt merd meg! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése