2015. május 8., péntek

EAH - Lány a neten - 3. Fejezet - Utolsó Naplóbejegyzés

Kedves naplóm! A buli nagyon jó volt ahova Briarral mentünk. Mivel már nem kell sokat foglalkoznom a karrieremmel mostmár van időm párkapcsolatra és éppen ezért a bulin megismerkedtem egy fiúval Ryannel. Ryan nagyon kedves és tegnap sokat táncoltunk együtt. Az egész úgy kezdődött hogy bementünk a diszkóba és Briarral elkezdtünk táncolni nagyjából egy fél óra után odamentünk a pulthoz kérni két italt és akkor jött oda. Szerelem volt első látásra. Olyan szép volt a fényekben megcsillanó barna jól fésült haja és igazán férfias volt az illata és persze izmos is volt. A hangja is csodálatos volt még sosem szerettem bele ilyen hamar egy pasiba. Na szóval meghívott egy körre, elkérte a telefonszámomat és megittuk a pezsgőnket majd elhívott táncolni. Nagyon jó volt ám a partyn volt egy kis kellemetlen meglepetés is mégpedig az hogy ott volt Dominic az új barátnőjével. Olyan furcsán néztek rám nem tudtam hogy mit tegyek így tovább táncoltam Ryannel. Briar is táncolt egy fiúval úgyhogy nem léptem le bár az furcsább is lett volna... A buli után elköszöntünk egymástól és mindenki hazament. Ma reggel Ryan felhívott hogy nincs-e kedvem elmenni vele egy Zenei Fesztiválra. Beleegyeztem és elmentünk. Szuperül éreztük magunkat dodgemeztünk, körhintára és óriáskerékre ültünk minden nagyon jó volt. Végezetül pedig kedves naplóm minden nagyon jól sikerült az életemben. Van egy fiú akit szeretek és bejött az a vágyam is hogy híres blogger válik belőlem.

- Blondie ekkor felrakta naplóját a polcra majd elment aludni. És mivel már mindent leírt az életével kapcsolatban többet már nem írt a naplójába. Viszont sokszor visszanézi hogy milyen is volt az élete a népszerűség előtt és után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése