2015. május 13., szerda

EAH - EAH Helyszínelők - 4. Fejezet - Végzetes piknik

A kapitányságon
Daring: Jó reggelt Cerise!
Cerise: Szia! Menjünk új ügyünk van!
Daring: Okés...
A tetthelyen
Daring: Úgy látszik az ölte meg akivel randizott...
Cerise: Miért családtagokkal nem lehet piknikezni?
Daring: Mondjuk ez igaz...
Cerise: Én csak azt mondom hogy ne zárjuk ki rögtön a családtagokat! Na de mi a helyzet Rosabella?
Rosabella: Három darab szúrás érte a mellkasán kb. 29-20 éves nő lehet
Cerise: Iratok vannak nála?
Rosabella: Igen és ezek szerint az áldozat Lori French marketinges egy elektronikus dolgokat gyártó cégnél
Cerise: Értem... Na vigyék a hullát a laborba! Rosabella te pedig majd tájékoztass ha lesz valami új fejlemény a hullával kapcsolatban!
Rosabella: Mint mindig! :)
Daring: Beszéltem a többi rendőrrel és azt mondták hogy időbe telik végzést szerezni a park kamera anyagainak átnézéséhez ugyanis bírói végzés nélkül az igazgató nem engedi át a felvételeket!
Cerise: Hát akkor várunk! Mást úgy sem tudunk tenni úgyhogy menjünk vissza a kapitányságra és várjuk meg amíg megjönnek a felvételek!
Daring: Oké
1 órával később
Hopper: Itt is vannak! 
Cerise: Szuper! 
Cerise, Daring, Hopper és Hunter ekkor megnézték a számítógépen a kamerák anyagait de a sötétben alig látszik rajtuk valami. Cerise ekkor észrevette hogy a kabát alján két sárga csík van.
Daring: Szuper! Akkor már csak egy ilyen kabátú ürgét kell keresnünk!
Cerise: Héhéhé lassabban a testtel! Ez bárki lehetett ugyanis a park dolgozóinak mind ilyen kabátjuk van!
Hopper: De legalább már tudjuk hogy egy olyan ember a tettes aki a parkban dolgozik!
Cerise: Ez igaz viszont mi köze van egy parki alkalmazottnak egy menő cég marketingeséhez?
Hunter: Ezt még mi sem tudjuk de szerintem kérdezzétek ki az összes alkalmazottat!
Cerise: Ez jó ötlet...
Cerise és Daring ekkor kihallgatták az összes alkalmazottat de mindegyiknek biztos alibije volt.
Daring: És még mindig nem jutottunk sehova... :/
Cerise: Nézzük meg újra a felvételt! Valami nyomot biztos hagyott maga után!
Daring: Hát jó... 
Cerise: Lori fején napszemüveg van talán abban visszatökröződik a gyilkos arca, közelíts rá!
Daring: Oké meg van! Most beillesztem az arcát az adatbázisba... Éééés a gyilkos nem más mint Henry Clofield mi is kihallgattuk!
Cerise: Akkor menjünk és tartóztassuk le!
A parkban
Cerise: Henry Clofiled ezennel letartóztatom Lori French megölésének ügyében! Joga van hallgatni minden amit mond felhasználható ön ellen a bíróságon, joga van ügyvédet fogadni!
Henry ekkor próbált menekülni de Hopper és Hunter útját állták.
Hunter: Most megvagy te kis rohadék!
A kihallgatóban
Cerise: Mégis miért ölte meg Lorát?
Henry: Egy társkereső oldalon ismerkedtünk meg de a randi a nem sikerült jól, amikor megöleltük egymást a hátán láttam egy horgony tetoválást és pont ugyanolyan volt mint azé a lányé aki megölte a testvéremet még régen és az arcát már nem ismertem fel de a tetoválásból tudtam hogy ő volt a bátyám barátnője. Elöntött a düh és az egyik vajazó késsel leszúrtam... Tudom hogy hiba volt de nem tudtam mit tegyek, hiszen végre megvolt a gyilkosa!
Cerise ekkor letartóztatta Henry-t és átvitte őt az előzetes börtönbe.
Cerise: Érdekes hogy az emberek bosszúból mikre képesek...
Daring: Hát igen... 
Cerise: Van kedvet filmezni?
Daring: Nem gondoltam volna hogy ezt egyszer megkérdezed... xD
Cerise: Én sem... :)
Daring: Hát legyen! Menjünk!
Cerise: Van otthon popcorn! :D
Daring: Az szuper!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése