2016. február 8., hétfő

EAH - Hogyan legyél Szívkirálynő - 2. Fejezet - Ordibálj!

A Szívkirálynő következő leckéjeként megkívánta Lizzietől hogy folyton, torka szakadtából ordibáljon bármit is mond. Lizzie nem örült az ötletnek ugyanis már egyszer kipróbálta és hát a barátai nem éppen örültek neki. Most akarsz Szívkirálynő lenni vagy nem? - kérdezte ingerülten Lizzie anyukája. Én akarok de senki sem örül ha ordibálnak vele! - válaszolta Lizzie majd a Szívkirálynő kiviharzott a szobából. Lizzie, hogy anyukája végül megnyugodjon, elkezdte az ordibálást. Hogy tudjam, tényleg ordibálsz-e mindig teszek egy chipet a ruhádra és ha kikapcsolod rögtön tudni fogom hogy abbahagytad az ordibálást és akkor nem leszünk jóban! - mondta a Szívkirálynő. Lizzie épp sétált az iskola egyik folyosóján amikor találkozott Cedarral. Lizzie el kell mondanom valamit amit nem tudok tovább magamban tartani - mondta Cedar. Lizzie inkább csendben maradt. Cupid szerelmes Dexterbe miközben Dexter Ravennel jár, találtam egy borítékot Cupid szobájában és én kíváncsi megnéztem mi van benne és egy szerelmes levél volt Dexternek, Cupid írásával! - folytatta Cedar. CUPID TÉNYLEG SZERELMES DEXTERBE!!! - ordította Lizzie mivel már nem bírta tovább és mindenki megtudta hogy Cupid szerelmes Dexterbe. Cupid is épp arra járt és Lizzie meglátta hogy ő is ott volt végig. Cupid visszafutott a szobájába Lizzie és Cedar pedig utána mentek és mindent elmondtak. Cupid már értette Lizzie viselkedését de Cedarét még mindig nem. De miért nézed meg azt ami nem a tiéd? Az én cuccaim között volt! - mondta Cupid Cedarnak. Sajnálom, de hát tudod milyen kis kíváncsi vagyok néha... Tényleg nagyon nagyon sajnálom! - felelte Cedar. Hát jó... megbocsátok de ha eljut Dexter fülébe én esküszöm hogy nem állok jót magamért! mondta Cupid. Igazi barát vagy Cupid! - válaszolt mosolyogva Cedar. A lányok tehát kibékültek ezzel pedig sikeresen vége lett az ordibálós napnak a Szívkirálynő pedig ismét büszke lehetett a lányára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése