2016. február 27., szombat

EAH - Halottkémek Bevetésen - 6. Fejezet - Eszement játék

FBI Iroda
Holly: Újabb áldozatok kerültek nyilvánosságra, nem halaszthatjuk tovább ezt az ügyet
Apple: Akkor folytatjuk a Kaméleon gyilkos keresését?
Holly: Muszáj lesz!
Johnson Intézet
Holly: Na megjöttek már a hullák a tetthelyekről?
Apple: Igen, és mindegyiken rajta van a K betű, különösebb dolgokat nem vettem észre rajtuk
Holly: Innentől már nem számítanak annyira a hullák, a gyilkossal kell foglalkoznunk!
Apple: Én azért este még itt maradok és megnézegetem a csontokat 
Holly: Ahogy akarod!
Este a Johnson Intézet teljesen kiürült, már csak Apple volt bent, és a csontokat vizsgálta. Apple egyszer csak lépteket hallott, majd elment az áram. Apple megijedt de nem adott ki semmilyen hangot. Egyszer csak visszajött az áram és megjelent előtte Kaméleon. 
Kaméleon: Nem jutott semmire igaz?
Apple: Ki maga?
Kaméleon: Önök a Kaméleon nevet aggatták rám hát ez az álnevem
Apple: Maga a gyilkos?
Kaméleon: Igen :)
Apple: És mit akar tőlem?
Kaméleon: Azt hogy társuljon hozzám! Én gyilkolok, ön pedig eltünteti a nyomokat remek páros lennénk!
Apple: Arról szó sem lehet!
Kaméleon: Én a helyében átgondolnám!
Apple: De miért pont én?
Kaméleon: Maga rendkívül precíz, el kell ismernem az egyik legjobb a szakmában! 
Apple: De nem tehetem ezt! Nem állhatok át a gyilkos oldalára, rengeteg barátot veszítenék el a munkahelyemmel együtt és semmi sem fogja megváltoztatni a véleményem!
Keméleon: Milyen bátor szavak pedig még nem is mondtam a tétet!
Apple: Milyen tét?
Kaméleon: Holly élete a tét! Elraboltam. Ha nem társul hozzám sosem láthatja viszont őt!
Apple: Hogy tehette ezt?
Kaméleon: Ez egy kemény de annál eszementebb ügy! Mindent be kell vetni ilyenkor...
Apple: Hogy maga mekkora egy tapló!
Kaméleon: Sértegetéssel nem jut előrébb, döntsön! Holly élete a tét!
Apple: Ne próbálja bemesélni ezt nekem! Remek csapatom van, megtaláljuk Hollyt!
Kaméleon: És mi van ha holtan találjátok meg? 
Apple: Már megölte?
Kaméleon: Nem csak nagyobb az esélye hogy megölném mire megtalálják 
Apple ekkor gyorsan elfutott és betörte az intézetben levő pisztolygyűjtemény üvegét és Kaméleonra lőtt. A sorozatgyilkos a földre zuhant Apple pedig talált nála egy térképet és elvitte magával. 
Holly rendőrautójában
Apple: Lehet hogy ez elvezet Hollyhoz, meg kell próbálnom!
Apple követte az útvonalat. Egy régi bányához ért és kiabálást hallott. 
Apple: Már itt vagyok Holly!
Holly: Apple te vagy az?!
Apple: Igen! Hidd el kihozlak!
Holly a bánya mélyén volt és rács választotta el a külvilágtól. Apple 10 perc múlva végre leért és kiszabadította Hollyt.
A kocsiban
Holly: Megmentetted az életem! Ha ottmaradok biztos meghaltam volna!
Apple: Nem haltál volna meg mert lelőttem Kaméleont
Holly: Te találkoztál vele??
Apple: Amikor már senki nem volt a laborba, bejött hogy beszéljen velem
Holly: És miért akart veled beszélni?
Apple: Azt akarta hogy a segítője legyek és eltüntessem a nyomokat amiket hagy maga után
Holly: Hihetetlen ez az ember, egyáltalán mi ő? Nő vagy férfi?
Apple: Férfi volt, de menjünk vissza az intézetbe mivel még ott fekszik
Holly: Oké
Amikor Apple és Holly az intézetbe értek nem hittek a szemüknek. Kaméleon eltűnt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése