2016. február 12., péntek

EAH - Halottkémek Bevetésen - 1. Fejezet - A csapat újra összeáll

2015 február 12. péntek
Apple kopogtat Holly ajtaján.
Holly: Apple!!! Úristen de rég láttalak! 
Apple: Én is téged! (megölelik egymást)
Holly: Na de gyere beljebb és beszélgessünk!
Apple: Oké :)
A lakásban
Apple: És hogy alakulnak a dolgok Alistair és közötted?
Holly: Egész jól köszi :)
Apple: Gyerekekre nem gondoltatok?
Holly: Áh még neeem
Apple: Értem. És jelenleg mit dolgozol?
Holly: Míg te odavoltál visszajöttem az FBI-hoz
Apple: Az tök jó ugyanis van egy okom amiért visszajöttem
Holly: És mi az?
Apple: Visszaköltözöm és Miss Duchessel meg is beszéltem hogy újra együtt tudunk majd dolgozni akárcsak a régi szép időkben!!!
Holly: Ó istenem, Apple ez csodálatos!! Annyit gondoltam rá azóta hogy milyen őrült kalandokba keveredtünk és hogy milyen jó lenne új közös élményeket szerezni!
Apple: Én is gondoltam ilyenekre és ez valóra is válik!!
Holly: Hát ez tök szuper lesz! A halottkémek visszatérnek! :D
Apple: Jaja! :D Na de menjünk el a Johnson intézetbe és mondjuk ezt el mindenkinek!
Holly: Benne vagyok!
A kocsiban
Holly: Amúgy emlékszel hogy Blondie mennyire nem akart Dexterrel dolgozni a történtek után?
Apple: Igen emlékszek. És amúgy tényleg velük mi lett miután elmentem?
Holly: Blondie csak maradt mivel szeret a Johnsonban lenni, és rájött hogy őt senki sem állíthatja meg abban hogy ott dolgozzon
Apple: Tudtam hogy Blondie erős lesz! :)
Holly: Hát igen, de Dexterrel nincsenek meg valami jól azóta sem úgyhogy próbálják kerülni egymást.
Apple: Értem
Holly: Na de ide is értünk! :)
Johnson Intézet
Lizzie: Apple!! Hát visszatértél?!
Apple: Igen Lizzie!! (megölelik egymást)
Holly: Én meg mintha itt sem lennék... xD
Lizzie: Jaj tudod hogy nem úgy értettem csak Apple most olyan váratlanul jött!!!
Holly: Hidd el, megértem! 
Blondie ekkor épp arra járt.
Blondie: Sziasztok csajok!! 
Apple és Holly: Szia Blondie!!!
Blondie: Úristen Apple el sem hiszem hogy visszajöttél! Újra társak lesztek?
Apple: Igen, a halottkémek visszatértek!!
Blondie: De jó! Annyira örülök nektek!
Hirtelen Dexter is betoppant.
Dexter: Sziasztok!
Apple: Szia Dexi!!
Holly: Hali! :)
Dexter: Idefelé jövet hallottam, újra összeáll a csapat!
Apple: Igen! 
Holly: Ennek örömére mindenkit meghívok egy italra!!!
Mindenki: Juhhhúúúú!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
White Horse bár
Apple: Hogy ez a hely mennyit változott!
Dexter: 2 év alatt még szép!
Apple: Ez igaz! Viszont a Johnson Intézet még mindig a régi és ez tetszik! :)
Holly: Igen, a jó öreg Johnson sosem változik!
Apple: Ebben biztos vagyok! De azért azt figyeltem hogy vannak modernebb dolgok is! :D
Lizzie: Ez igaz, haladunk a korral! :)
Blondie: Koccintsunk az új ügyekre, amiket immár a teljes csapatunk fog megoldani!
Apple, Holly, Blondie, Dexter és Lizzie koccintottak és egész este beszélgettek hisz volt miről és nagyon jól érezték magukat újra együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése