2016. február 13., szombat

EAH - Halottkémek Bevetésen - 2. Fejezet - Kaméleon

Johnson Intézet
Holly: Most jól jött hogy hamarabb bejöttél, új ügyünk van!
Apple: Szuper! Menjünk a tetthelyre!
A tetthelyen
Apple: A medencecsont alapján az áldozat nő volt, kb. 16 éves
Holly: Ilyen fiatal?
Apple: Igen! Nem szokásom tévedni!
Holly: Az önbizalmadon nem esett csorba ameddig nem voltál itt az biztos! :D
Apple: Van rajta egy jel... Ez nem tudom mit jelent...
Holly: Ez furcsa... Olyan mint egy nagy K betű
Apple: Igen. Méghozzá a csontjába vésve!
Holly: Vigyük a hullát a Johnsonba!
Johnson Intézet
Apple: A koponyacsontot lövés érte, emiatt halt meg!
Holly: Értem, a golyó benne maradt a koponya izében?
Apple: Igen! Megtaláltam
Holly: Akkor kérlek derítsd ki milyen fegyverből való!
Apple: Oké
Fél óra múlva...
Apple: Megvan, milyen fajta puskával lőtték le az áldozatot!
Holly: Szuper!
Apple: Na de átviszem Blondiehoz a koponyát hogy rekonstruálhassa!
10 perc múlva...
Blondie: Apple! Szia!
Apple: Szia Blondie! Itt a koponya ez innentől a te tereped! ;)
Blondie: Szupi :D Nos a koponyát beraktam egy keresőbe és őt adta ki!
Apple: Alison Steel? 
Blondie: Igen! Alison egy alapítvány titkára volt. 
Apple: Értem. És azt meg tudnád nézni hogy olyan puska amivel a gyilkos lőtt kiknek adtak el eddig?
Blondie: Igen... Nos ezek szerint több mint 100 embernek van ilyen csak hazánkban. Általános fegyverrel lőttek
Apple: És azt nem tudod hogy a nagy K mit jelent amit a szárkapocscsontján találtunk?
Blondie: Nem találok semmit...
Holly telefonál Applenek, Apple felveszi.
Apple: Igen?
Holly: Újabb haláleset történt!
Apple: És ezért miért minket hívnak? Nekünk már van ügyünk!
Holly: Épp ezaz! A jelenlegi ügyünkhöz kapcsolódó nyomok vannak ezen a hullán is!
Apple: Azonnal megyek!
A tetthelyen
Apple: Az áldozat szintén nő volt, viszont ő 17-18 éves lehetett és rajta is ott van a nagy K betű és őt is olyan fegyverrel lőtték le mint az előző áldozatot!
Holly: Mi van ha egy sorozatgyilkossal állunk szemben?
Apple: Azon sem lepődnék meg. Egy sorozatgyilkos hátra szokott hagyni rá jellemző dolgokat a hulláin, a K betű egy ilyen hátrahagyott jel lehet...
Johnson Intézet
Postás: Dr. Apple!
Apple: Igen?
Postás: Levél jött önnek!
Apple megnézi mi áll a levélben és felolvassa.
Üdv! Én vagyok a gyilkos aki megölte azt a két nőt, de célom hogy többet is megöljek! Sosem fognak elkapni ám én minden lépésüket figyelem! Ott voltam a tetthelyeken is amikor nyomoztak, teljesen beleolvadva a környezetbe.
Apple: Ennyit írt.
Holly: Ez tényleg sorozatgyilkos!
Apple: És mindkét helyszínen ott volt miközben nyomoztunk! 
Holly: Ez egy kaméleon!
Apple: Hogyan?
Holly: Beleolvad a környezetbe, olyan mint egy kaméleon
Apple: Lehet hogy ezt jelenti a K betű! Ez amolyan fedőneve lehet 
Holly: Én is erre gondoltam, viszont ha tényleg egy olyan taggal állunk szembe aki bárhova, bármikor be tud olvadni, háát nehéz dolgunk lesz!
Apple: Az már biztos! 
Holly: Elmegyünk a White Horse bárba?
Apple: Persze!
White Horse bár
Apple: Akkor most mi lesz?
Holly: Egy kicsit szüneteltetjük ezt az ügyet sok volt ez a két hulla most. Majd egy hét múlva mondjuk folytathatjuk a nyomozást addig pedig megoldunk pár kisebb ügyet! Mit szólsz?
Apple: Nekem jó! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése