2016. február 23., kedd

EAH - Halottkémek Bevetésen - 5. Fejezet - Rémes Mese

Holly felhívja Applet és arra kéri hogy jöjjön be az irodájába.
FBI Iroda
Apple: Miért hívtál?
Holly: Új ügyünk van!
Apple: Mi? Vasárnap?? Ezt az egy napot már igazán kibírhattad volna!
Holly: Igen tudom de egyszerűen nem tudtam várni! Kíváncsi vagyok a reakcióidra!
Apple: Mármint mivel kapcsolatban?
Holly: A hullákkal kapcsolatban
Apple: Mostmeg már azt mondod többen is vannak? Folytatjuk a kaméleon utáni nyomozást?
Holly: Nem. Őket nem a kaméleon gyilkos ölte meg!
Apple: Szuper... Újabb sorozatgyilkos...
Holly: Ezt egy szóval sem mondtam! 
Apple: De azt mondtad több halott is van
Holly: Igen de azért haltak meg ennyien mert robbanás történt egy jelmezes buliban és arra kértek minket hogy a halottak közül négynek mi végezzük a kivizsgálását.
Apple: Vajon ki a tettes?
Holly: Ezt kell kiderítenünk! Az eset tegnap este történt, na de menjünk a tetthelyre!
Apple: Szerintem most inkább hozzák át őket egyből az intézetbe!
Holly: Hát jó, ha ezt akarod...
Johnson Intézet
Apple: A medencecsont alapján az áldozatok mind nők voltak
Blondie: Én már meg is csináltam a rekonstrukciót róluk. Az egyik lány képeket is készített a buliról amit rögtön fel is tett az Instagram oldalára innen kiderül ki kinek volt öltözve! Nora Lymsey volt Hófehérkének öltözve, Emily Parker Merida volt, Elizabeth Queen Ursula, Kate Behrs pedig Elsa. 
Apple: Jó munka Blondie! 
Lizzie: Sziasztok! Mind a négy lány szervezetében metamfetamint észleltem.
Apple: Akkor drogoztak
Lizzie: Igen!
Holly: Apple, megvan a tettes!
Apple: Hogy mi?!
A kocsiban
Apple: Hogyhogy? Mondj már valamit!!!
Holly: Egy a buli helyszínére néző kamerát elfelejtett kikapcsolni a támadó ami pedig végzetes hiba volt! Mindent rögzített a kamera!
Apple: És az arca is látszódott?
Holly: Igen ráadásul az is ahogy robbantott!
Apple: Ez kész csoda!
Holly: Most pedig menjünk és tartóztassuk le!
Apple: De nem hallgatjuk ki?
Holly: Minek? Tudjuk hogy ő tette, rajta van a kamera felvételen!
Apple: Ez mondjuk igaz, na mindegy menjünk! :D
Holly és Apple tehát letartóztatták a támadót aki bombázott.
White Horse bár
Apple: Ez volt életem második legkönnyebben megoldott ügye!
Holly: Csak a második?
Apple: Igen! Te nem emlékszel? Az első pont kettőnkkel történt!
Holly: Ja tényleg! De az már régen volt, jó hogy nem emlékeztem először! :D
Apple: Én nem haragszom! :D
Holly: Akkor jó! :)
Apple és Holly tehát jót beszélgetett ezután a könnyű ügy után a bárban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése