2016. február 18., csütörtök

EAH - Halottkémek Bevetésen - 3. Fejezet - A Fekete Hattyú

Holly felhívja Applet új ügy miatt.
A tetthelyen
Holly: Hamar ideértél! :)
Apple: Hát ha gyilkosságról van szó, nem tétovázok!
Holly: Azt jól teszed! :)
Apple: Nos az áldozat a medencecsontból ítélve nő volt olyan 20-25 év körüli. 
Holly: És mi ez a ruha?
Apple: Ez egy fellépő ruha de a nagy része leszakadt így nem tudom megítélni milyen jelmez lehet ez
Holly: Értem, nos akkor vigyék a holttestet a Johnsonba!
Johnson Intézet
Apple: Na találtál valamit?
Lizzie: Igen! A nő lába még a gyilkosság előtt éveken át roncsolódott
Apple: Azt meg hogy?
Lizzie: Fogalmam sincs...
Ekkor Blondie betoppant a terembe
Blondie: Sziasztok! Beillesztettem a különös jelmezét egy programba ami egyes részletek nélkül is be tudja azonosítani az adott ruhát
Apple: Wow! Tényleg haladtok a korral! :D
Blondie: Ami azt illeti igen! :D
Lizzie: És milyen jelmezről van szó?
Blondie: Ez egy Fekete Hattyú jelmez 
Apple: Fekete Hattyú? Ez megindokolná a több éves lábsérüléseit!
Lizzie: Mi? A ruhája? xD
Apple: Hát még mindig nem értitek? A nő balett táncos volt!
Fél órával később Blondie laborjában. 
Blondie: A koponya alapján kiderítettem hogy ki ez a nő!
Apple: És ki?
Blondie: Sarah Lee egy ismert balett táncos 
Apple: Ééés beigazolódott amit feltételeztem! :)
Holly: Na hogy álltok?
Apple: Kiderült hogy az áldozat neve Sarah Lee és balett táncos volt
Holly: Szuper! Megvan hogy melyik balett társulat tagja volt?
Blondie: Keresem... Ő a "The Royal Ballet" társulat tagja volt, több díjat is nyert jelenleg a Hattyúk Tava című balett műben szerepelt volna, már 3 hónapja gyakorolnak erre az előadásra
Holly: Értem, nos akkor menjünk el a társulathoz és kérdezzük ki őket!
Apple: Oké! 
A társulat minden egyes tagját kihallgatták de a leggyanúsabb láncszem mégis a 22 éves Amy Betterhow volt. Sarah és közte nagy gyűlölet volt és mindketten a Fekete Hattyú szerepéért versenyeztek, de végül Sarah kapta meg a szerepet Amy pedig még dühösebb lett.
Holly: Én ezt nem értem! Miért versenyzett mindenki a Fekete Hattyú szerepéért? Tudtommal ő egy gonosz szereplő, senki sem szeret gonoszat játszani!
Apple: Mostanában a Fekete Hattyú nagyobb hangsúlyt kezdett el kapni rá többen figyelnek. Megakarják őt érteni miközben a Hattyúhercegnővel már szinte senki sem foglalkozik! 
Holly: Szóval mindketten a középpontba akartak kerülni!
Apple: Pontosan! Na de menjünk és nézzük át Sarah otthonát!
Sarah lakásában
Holly: Gyönyörű ez a lakás! :)
Apple: Hát igen, a balettosok sokat keresnek!
Holly: Ezt nézd!
Apple: Ez itt vér!
Holly: És itt egy kés is!
Apple: Itt ölték meg Saraht!
Holly és Apple találtak még valamit ezért behívatták kihallgatásra Amyt.
Holly: Maga azt mondta nem tudta hogy Sarah hol lakik
Amy: Igen, valóban ezt mondtam
Apple: Akkor miért is volt ott a hajszála a tetthelyen?
Amy: Na jó... Tényleg jártam ott
Holly: És miért ölte meg?
Amy: Én nem öltem meg!
Apple: Téényleg? Egyszer már hazudott... 
Holly: Miért kéne hinnünk magának?
Amy: Jó... Én voltam! De mindez olyan hirtelen történt
Apple: És leszúrta, majd elhurcolta a közeli erdőbe!
Amy: Mindketten a Fekete Hattyú szerepet akartuk mit tehettem volna? Arra gondoltam ha megölöm talán megkapom a szerepet!
Holly: Amy Betterhow ezennel letartóztatom gyilkosság miatt, jogában áll hallgatni minden amit mond felhasználható ön ellen a bíróságon, joga van ügyvédet fogadni!
Holly és Apple tehát elkapták a gyilkost.
White Horse bár
Holly: Hát Sarah bizony élőben is eljátszhatta a hattyú halálát!
Apple: Az biztos!
Holly és Apple a nap végén pedig egy pezsgővel ünnepelte az ügy megoldását.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése