2016. február 20., szombat

EAH - Halottkémek Bevetésen - 4. Fejezet - Hazugok Társasága

FBI Iroda
Apple: Szia Holly! Új ügy?
Holly: Talált! :D
A tetthelyen
Apple: Nos az áldozat nő volt kb. 18-20 év körüli,
Holly: Oké, leírtam! Kérem vigyék a hullát a Johnson Intézetbe!
Johnson Intézet
Lizzie: Az áldozat rendkívül egészségesen élt
Holly: Ezt meg hogy érted?
Lizzie: A béltartalma alapján csak egészséges dolgokon élt az izmaiból meg látszik hogy elég sportos volt
Holly: Értem
Blondie: Lizzie!
Lizzie: Igen?
Blondie: Át tudnád adni a koponyát az azonosításhoz?
Lizzie: Persze! Máris adom!
Amikor Lizzie leszedte a fejet a testről felemelte a koponyát és bogarak estek ki belőle.
Blondie: Fúj! Hát ez meg mi?
Holly: Hívjuk Dextert!
Dexter laborjában
Dexter: A bogarak már 4 napja ehették belülről a koponyát
Holly: Szóval az egész 4 napja történt
Dexter: Igen
Holly: Köszi Dexter!
Dexter: Apple amúgy hol van? Ma még nem láttam itt
Holly: Egy kis dolga akadt még a tetthelyen
Dexter: Jaa értem, nos a koponya kitisztítva! Viheted Blondiehoz!
Holly: Várj! Mi? Én? Na azt neeem
Dexter: Ugyan már! Rengeteg ilyet láttál már ráadásul ez csak a koponya nincs rajta a húsa
Holly: Lehet hogy láttam már ilyet de nem fogtam meg! 
Dexter: Én ugyan nem viszem át!
Holly: És miért nem?
Dexter: Nem akarok Blondieval találkozni!
Holly: Ahj mikor fejezitek ezt már be! Attól még hogy nem vagytok jóban dolgozhatnátok együtt normálisan!!
Dexter: Köszi a megértést...
Apple: Na itt is vagyok! :) Máris viszem a koponyát Blondiehoz!
Blondie laborjában
Blondie: A koponyára rátettem a megfelelő részeket és a kereső őt hozta ki!
Apple: Sofia Evengale
Blondie: Igen, a Hazugok Társasága című reality showban szerepelt
Holly: Akkor a kis hazugokat kell kihallgatnunk először!
Holly és Apple mindenkit kihallgatott aki a TV Show-ban szerepelt de nem jártak sikerrel.
Holly és Apple TV-znek Apple lakásában.
Holly: A TV tele van Sofia halálának hírével...
Apple: Hát igen, nagy sztárt gyászol a világ!
Holly: Ezt meg honnan tudod?
Apple: Mit?
Holly: Hogy nagy sztár! Nem úgy ismerlek mint aki annyira helyben lenne a sztároknál! :D
Apple: De nézek néha ezt azt xD
Holly: Oh, értem!
Apple: Na és mi lesz az üggyel?
Holly: Holnap folytatjuk...
Reggel
Apple: Úgy döntöttem szétnézek kicsit Sofia lakásában és az ágya alatt volt egy doboz amiben különös dolgok akadtak
Holly: És mik voltak azok?
Apple: Üzenetek egy zaklatótól, a zaklató mindig bedobta Sofia postaládájába a leveleit Sofia pedi eltárolta őket
Holly: De vajon miért?
Apple: Lehet hogy fel akarta jelenteni és bizonyítékok kellettek
Holly: Ez lehetséges... És ha a zaklató tudta hogy Sofia el akarja őt kapni akkor máris megvolt az oka a gyilkosságra!
Apple: Pontosan!
Holly: Már csak azt kell megtudnunk hogy ki a zaklató...
Apple: Van egy ötletem hogyan deríthetnénk ki hogy ki volt a zaklató
Holly: És hogy?
Apple: Veszek DNS mintát a papírokról szerintem biztosan rajta lesz a zaklató DNS-e!
Holly: Apple ez remek ötlet! 
Apple: Ugye?! :D
Apple tehát DNS mintát vett Sofia lakásában.
Johnson Intézet
Apple: Két fajta DNS volt rajta a papírokon az egyik ugye Sofia-é volt a másik pedig Andy Latifahé
Holly: De mégis ki a fene ez az Andy Latifah?
Apple: Fogalmam sincs, hallgassuk ki!
A kihallgatóban
Holly: Tudjuk hogy ön volt Sofia zaklatója Andy!
Andy: Csak szórakoztam!
Apple: Ilyenekkel nem lehet csak úgy szórakozni! Törvényeket sértett meg!
Andy: Na és! Engem érdekel már...
Holly: Ön ölte meg?
Andy: Azt hittem hogy ez már világos!
Apple: De miért?
Andy: Ha nem akart velem járni ne járjon senkivel!
Holly: Áh értem, elég gyerekes gondolkodása van, de mindegy is! Letartóztatom emberölés vádjával!
Holly ekkor letartóztatta Sofia gyilkosát.
A stúdióban
Nicki: Akkor most Sofia nélkül fog folytatódni a Hazugok Társasága?
Holly: Minden bizonnyal igen
Nicki: Oh értem...
A producer: Úgy gondoltam Sofia méltó temetést kaphatna a sorozatban
Apple: Ez jó ötlet csak ne csináljanak belőle semmi bonyodalmat!
A producer: Azt megígérem! ;)
White Horse bár
Apple: Ez egy elég érdekes ügy volt
Holly: Hát igen! De most itt ülhetünk egy itallal a kezünkben és végre eltölthetjük a jól kiérdemelt szabad perceinket! :D
Apple: Alistair nem vár haza ilyenkor?
Holly: Mindig később ér haza nálam még így is hogy munka után ide szoktunk jönni ünnepelni!
Apple: Értem! :)
Apple és Holly tehát jót beszélgettek az ügy után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése