2014. november 7., péntek

Vajon Dexter lesz Holly megmentője?

Érdekes dolgot fedeztek fel a rajongók a Thronecoming movie-ban, a következő jelenetben, ahol a szülőket ábrázoló festményeket mutatják. A negyedik képen, ahol Rapunzel története elevenedik meg, a herceg pont úgy néz mint Dexter Charming! És mivel Dexternek nincs igazából meghatározott története, lehetséges, hogy ő lesz Holly O'Hair megmentő hercege és jövendőbelije.

Én igazából nem tudom hogy mennyi lehet igaz abból amit a rajongók hisznek de elég logikus is lenne ha Dexter Holly hercege lenne...

Be is karikáztam a Dexter-re hasonlító herceget hogy ne kelljen annyit keresgélni ezen a kicsit rossz minőségű képen.

Amúgy amikor először láttam ezt a képet azt hittem hogy balról a második képen az a hercegnő Apple anyukája (vagyis Hófehérke) de valójában mégsem mert igazából az Briar anyukája. És ez abból látszik mert ha megnézzük a kép alján ott van egy orsó amivel annó Csipkerózsika szúrta meg az ujját szerintem ez már eleve egy árulkodó jel... Amúgy érdekes hogy Briar anyukájának haját meghagyták szőkének csakúgy mint a Disney klasszikusában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése