2014. november 25., kedd

Meglettek a szavazási eredmények!!

Sziasztok!
Örömmel jelentem be hogy megjelent az új epizód amiben kiderült hogy ki lett a Thronecoming bálkirálynője!!!!
Mégpedig a legtöbb szavazat alapján: Raven Queen lett a nyertes!!!
Nem gondoltam volna hogy ő fog nyerni azt hittem Apple lesz a nyertes de nem gond!
Azért szerintem Blondie is megérdemelte volna a díjat!

Viszont más országokban volt olyan, hogy a szavazatok alapján más nyert! 
Ezért elkészíttették négyféle képpen a movie végét!
Szerintem jó hogy mindenhol más lány nyert, mert így legalább mindenki nyerhetett és nem lettek vesztesek a versenyben!
Nekem a Blondie-s vég tetszik a legjobban. :)

Itt van a négy vég! Mindegyiknek a végén van a bejelentés, szóval a videó végét nézzétek meg!

Raven-féle győzelem:

Cupid-féle győzelem:

Blondie-féle győzelem:

Apple-féle győzelem:
(Itt pedig 2 perc 6 másodpercnél van a virág átadás...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése