2014. november 4., kedd

Baba és Játékszett kritikák 1. Rész - A "Spring Unsprung" Lizzie Hearts baba és játékszett

Sziasztok!
Ebben az új cikksorozatban a babákról és a hozzájuk tartozó játékszettekről lesz szó. Az első részben vagyis ebben a Lizzie babáról és a játékszettről fogunk beszélni.

Hát őszintén nagyon örültem amikor megláttam hogy Lizzie-nek is készítenek majd egy kis játékszettet. Szerintem nagyon jó döntés volt a tervezőktől hogy épp neki készítettek szobát.
De most jöjjön a baba és játékszett kinézetének elemzése:

Először a játékszettről mondok pár szót.
Nos mint láthatjátok a játékszett elég szépen ki lett találva, az elejét Lizzie-hez méltón díszítették hisz olyan mint ha egy csomó kártyalap lenne rajta ez dekorációnak tökéletes! 

A belsejében Lizzie szobája tárul elénk. Nagyon tetszik benne hogy vannak bútorok amik egy kicsit hátrébb vannak megfestve és ez tökéletes döntés volt mert ennek segítségével sokkal nagyobbnak tűnik a szoba. 
Aztán ha megfigyelitek a könyv másik lapján láthatjátok hogy a fal mennyire fényes és ez is egy plusz pont hisz baromi jól néz ki így!
Tetszik még benne hogy a széket nagyon jól kitalálták! Egy kis asztal és bedugni alá a széket...
Ennél praktikusabb helyen el sem férhetett volna a szék. Aztán a polcokat is nagyon jól találták ki. Hiszen mi sem lenne alkalmasabb a cuccok tárolására? Aztán az ablak is pont jó helyen van.
Az oldala is szuperül néz ki, olyan mintha bőrből lenne...
A hátulján gondolom Csodaország található. Ez is jó ötlet volt mert ha elé tesszük a babát olyan mintha ott is lenne!

Most pedig nézzük meg a kiegészítőket!
Egy táska egy gyűrű, kártyalapok és az pedig szerintem egy púder vagy valami smink cucc lehet...
Ezek is nagyon szuperek a szettben.

De nézzük a Lizzie babát!
A nyaklánca körül belül olyan mint az alap Lizzie-é csak egy kicsit felturbózták. Nagyon örülök hogy ezt az elemet meghagyták rajta. Nem mondanám hogy a ruhájával olyan sokat bíbelődhettek hisz ez most elég előnytelen ruha mert jó formán semmi sem dobja fel, talán még a rózsák a tetején de azért annyira még azok sem de viszont az alja jó lett! Én még azt mondom hogy dobhattak volna rá egy harisnyát ha már ilyen rövid a ruhája...
Van egy kis arany karkötője is szerintem szép. Apropó kar! Mégis miért nincs rajta kesztyű?!
Egy fekete kesztyűt igazán rá festhettek volna mert szerintem az is Lizzie imidzséhez tartozik kifejezetten rossz hogy lehagyták róla és még csak most vettem észre!
A hajában egy nagyon jól kidolgozott fejdíszt láthatunk. Szuperül ki lett találva hogy rózsák és szívek díszítsék!
Most pedig jöjjön a haja!
Hát a hajával sem foglalkoztak valami túl sokat.
Őszintén kicsit elszomorít mennyit vágtak a hajából mert eddig olyan szép hosszú fekete volt most meg ilyen rövid... Aztán még azért rajta maradhatott volna az a bizonyos csavar a haja tetején mert az is olyan egyedi volt Lizzie-ben... Csak Lizzie-nek volt ilyen egyedi haja most meg olyan átlagossá vált.

Nos ez lett volna minden amit a "Spring Unsprung" Lizzie Hearts babáról és játékszettről tudtam mondani, összességében jó lett még a pici hibák ellenére is érdemes megvenni.
Nagy valószínűséggel én is meg fogom kapni úgyhogy ha majd nekem is meglesz minél előbb be is fogom mutatni egy rövidke videó erejéig, mint ahogy az "Örökség Napi" Apple White babámat is.

Viszlát mindenkinek! Remélem tetszett ez a bejegyzésem is! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése