2014. november 16., vasárnap

Baba kritikák - 4. Rész - A Spring Unsprung, Holly O' Hair baba

Sziasztok!
A baba kritikák cikksorozatom legújabb részében a "Spring Unsprung" Holly O' Hair babát fogom egy kicsit elemezni.

Hát akkor először is beszéljünk a fejdíszéről!
Nagyon hasonlít az alap Holly-éhoz épp csak egy kicsit felturbózták, és ez egyébként nem is ártott neki mert így sokkal szebb!
Aztán a külön kiemelném a haját is. Jó hogy nem állították be sehogy mert Holly haja kiengedve a legszebb, az meg persze egy plusz hogy raktak bele rózsaszín-lila melír csíkokat is ami egyébként remekül feldobja Holly sima arany színű haját.
A fülbevalójáról és a nyakláncáról nem beszélnék sokat, azokat csak úgy rádobták és semmi extra dolog nincs rajtuk...
A sminkje viszont nagyon jó lett! Kicsit sötétebb mint az alap Holly-é de szerintem nagyon jól áll neki.
A ruhája meg egyre jobban tetszik!
A váll résznél azok a virágok csodásak, és nagyon örülök hogy azok lilák lettek...
Lefelé haladva a ruháján érdekes minták vannak, szerintem nagyon stílusos ruhát készítettek neki!
Van egy kis öve is ami arany színű lett, és azért jó hogy arany színű mert illik a fülbevalójához, a gyűrűjéhez, és a nyakláncához is! 
Egy fekete karkötőt is raktak rá, szerintem nem valami nagy szám. (Elég kicsi és furán néz ki rajta...)
Van egy kis rózsaszín retikülje is ami szerintem nagyon szép bár, nem illik a csizmájához és ez egy kicsit rossz...
A ruhája alja hasonlít az alap Holly-éhoz, jó hogy ezt meghagyták rajta...
Ja és most nézem! Mi ez a lábán? Valami nadrág vagy harisnya? Mindegy is mert egyszerűen borzalmas ahogy kinéz! Komolyan mintha egy szőnyegből készítettek volna neki harisnyát!
Miért most nem?
Viszont ezzel szemben a csizmája szerintem nagyon szép lett! ;)
Hát ez volt minden amit a "Spring Unsprung" Holly-ról mondani tudtam, kövessétek nyomon további baba elemzős cikkjeimet és érezzétek jól magatokat az oldal nézegetése közben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése