2014. szeptember 22., hétfő

Szereplők: Poppy O' Hair

Szülő története: Aranyhaj
Szobatárs: Holly O’Hair™

LEGFÉLTETTEBB VÁGYA:

Meg akarom találni a végzetemet az Ever After High-ban.  Azt mondják, a hajápolás örökké feladatom lesz. 

KÜLÖNLEGES BŰVEREJE:

Mivel Aranyhaj lánya vagyok, a hajam rendkívül értékes.  Igazából minden reggel nyírom, és fiókomban őrzöm!

JELENLEGI HELYZET SZERELMI TÉREN:

Hiszed vagy sem, szerintem Sparrow Hood™ nagyon édes.  De még édesebb lehetne, ha nem énekelne folyton arról, hogy milyen nagynak gondolja magát.

KIAKASZTÓ DOLGOK:

A tesóm szerint én mindig a rövidebb utat keresem.  Arról van szó, hogy nem értem, miért kellene a hosszabb utat választani a torony körül.

KEDVENC TANTÁRGY:

Hercegnői fondorlat.  A haj és smink, illetve a divatos és stílusos cuccok segítségével szeretem a mesés hercegnőket merésszé és modernné változtatni.

LEGKEVÉSBÉ KEDVELT TANTÁRGY:

Hercegnőtan.  Csak azért, mert egy mesebeli előkelő lánya vagyok, még nem akarok örökké rendes és pedáns lenni.

LEGJOBB BARÁTOK ÖRÖKKÖN ÖRÖKKÉ:

Holly O’Hair™ és Ashlynn Ella™ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése