2014. szeptember 22., hétfő

Szereplők: Ashlynn Ella

Szülő története: Hamupipőke
Szobatárs: Briar Beauty™

LEGFÉLTETTEBB VÁGYA:

Természetesen az, hogy rátaláljak az igaz szerelemre.  Ám nem mindegy, hogy ki találja meg a lábamra illő üvegcipellőt.  Az nem számít, hogy királyi vér csörgedezik-e ereiben, az azonban fontos, hogy igazi lelki társam legyen. 

KÜLÖNLEGES BŰVEREJE:

Minden mesebeli hercegnő oda tudja hívni magához az állatokat, én azonban beszélni is tudok velük.  A növényekkel is! A manókkal, koboldokkal, tündérekkel, és még sorolhatnám, ki mindenkivel is szót értek.  Erős szálak fűznek a természethez. 

JELENLEGI HELYZET SZERELMI TÉREN:

Hunter Huntsman™. Ő az én fénylő páncélba bújt lovagom.  De ez maradjon magunk között, rendben?  Mivel én királylány vagyok, ő azonban nem királyfi, kapcsolatunk nehéz helyzetbe hozhat bennünket. 

KIAKASZTÓ DOLGOK:

Ha netán késve érkezem valamelyik órára, makulátlan tiszta ruhám menten mocskos és ósdi rongyokká válik.  Persze ez is része a történetemnek, tudom, mégis oltári cikinek tartom! 

KEDVENC TANTÁRGY:

Mágikus környezettan. Előkelő kötelességem, hogy felelősséget vállaljak természetes környezetem épségének megóvásáért.

LEGKEVÉSBÉ KEDVELT TANTÁRGY:

Hercegnőtan. Tisztában vagyok örökül kapott feladataim jelentőségével, de tényleg iskolai órákon kellene megtanulni „királynőhöz illő módon viselkedni”? Ugyan már!

LEGJOBB BARÁTOK ÖRÖKKÖN ÖRÖKKÉ:

Sok barátom van… Apple White™, Raven Queen™…, de egyedül Hunter Huntsman™ ért meg igazán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése