2016. november 8., kedd

Újabb promo képek és csalódások...

Sziasztok Mesehősök!
Végre jelentek meg újabb promo képek azonban újabb kollekciónak még mindig nincs híre valamiért. 

Magic Arrow Raven Queen baba:
Szerintem borzalmas hogy ezen a babán szinte minden öntött ráadásul ez az új fej meg valami szörnyű! Ezen a babán aztán tényleg nem sokat kellett dolgozniuk a tervezőknek...
Archery babák dobozban:
Megjelentek az Archery íjász babák dobozos képei is. A kollekciót egyébként végül átnevezték "Archery Club"-ra nem tudom mi okból. Az érdekesség itt azonban nem az új cím hanem a babák a lényeg! Utólag mindegyiknek artikuláció nélkül lábuk lesz azaz TELJESEN artikuláció hiányos!! Egy kérdés... De miééért? xD Na jó félretéve a viccet ez tényleg borzalmas és aki ezeket meglátja szerintem ugyanezt az érzést fogja átélni.

1 megjegyzés:

  1. Szia nagyon szuper a blog! Szerintem is elég rossz hogy öntött ruhája lett Raven nek! Én sem szeretem az édibédi arc nem is illik hozzájuk főleg Ravenhez nem!

    VálaszTörlés