2016. november 11., péntek

Új babák kiadva!

Sziasztok Mesehősök!
Látszólag kiadták az újabb babákat így ezek után a babák után már tényleg nem tudom hova tovább az EAHnak. Már minden eddigi promo kép babáját kiadták szinte és újak meg nem nagyon akarnak megjelenni...

Powerful Princess Club: Ezt is átnevezték Clubra valamiért pedig eredetileg Tribe lenne de mind1 nem ez a lényeg szerintem a babák viszont fantasztikusak! :) Csak kár hogy mindhárom karakter megvan már nekem más más szériákból így nincs tervben hogy bármelyiket is beszerezzem. Ígyis ha tehetném akkor már inkább új karaktereket szereznék be mert még mindig nagy álmom egy Ginger, Cedar, Kitty, Meeshell, Jillian, Justine, Farrah és Nina...
Olcsó artikuláció nélküli Darling: Ehhez semmi hozzáfűzni valóm inkább nem írok hozzá semmit...
Magical Arrow Raven: Róla ugye már láthattunk képeket így ő sem új számunkra, és bár annyira nem rossz baba annyira azért nem jön be hogy meg is venném de ízlések és pofonok. Én pl találkoztam olyannal akinek bejön de engem valahogy tökre hidegen hagy maga a baba.
Ezek lettek volna a mi kis "szépségeink" kíváncsi leszek azért hogy mi fog következni ezután mert hogy mostmár minden eddig betervezett baba megjelent az is biztos. Lehet hogy már majd csak 2017-ben jönnek az újak őszintén szólva szerintem karácsony előttre nem nagyon számíthatunk újak terén itthon meg talán hoznak egy-két karaktert így az ünnepek alkalmával de senki se örüljön mert még nem biztos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése