2016. november 24., csütörtök

Meeshell Mermaid Repaintelve!

Sziasztok Mesehősök!
Gondoltam érdekel esetleg titeket hogy repainteltem azaz átfestettem a Meeshell Mermaid babám egyes részeit mivel szembetűnően sok volt a festetlen terület egyes kiegészítőin! Eleinte nagyon féltem hogy elrontom de szerintem egész jól sikerült! Elsőnek a cipője sarkait festettem be amik ugye kékek aztán ellentétben azokkal akik minden elemet kifestettek a nyakláncán én csak egy tengeri csillagot festettem be rajta mivel a sorozatban is így van. A táskájának alsó részét vagyis a csikóhalat pedig átfestettem neon rózsaszínre ez igazából csak úgy jött mivel nem akartam hogy ilyen egyszínű maradjon a táskája és mi sem illene jobban még Meeshellhez mint a rózsaszín szín! ;) Szóval próbáltam az epizódbeli kinézetéhez igazítani a festést igazából csak a táskája az amit kényem-kedvem szerint csináltam. És igen a cipőjén se lett minden befestve nos ez meg azért van mert egyszerűen nem találtam olyan kicsi végű ecsetet itthon amivel be tudtam volna festeni a kisebb mintákat éppen ezért a fejdíszén sem festettem be semmit mert nem akartam azzal elrontani hogy nem a megfelelő méretű ecsettel festem így ezek kimaradtak de szerintem már így is jobb ránézni mint ahogy az eredeti állapotában kinézett! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése