2015. január 8., csütörtök

Videók hiányának oka

Sziasztok!
Ebben a bejegyzésemben leírom hogy miért nem készítek már vagy 2 napja vidiket mert már kérdeztétek ezt is.

Egy lány ezt írta emailben: Szia! Hogy merészelsz videó nélkül hagyni minket két teljes nap óta??
A vidijeid függőséget okoznak és szerintem ezzel nem csak én vagyok így!

Páran még kérdeztétek de azért ezt írtam ki mert ez a legérdekesebb...

Nos a lényeg az hogy elkezdődött a suli és ezzel együtt a szakkörök meg tanulás és egyéb dolgok miatt nem tudtam mostanság vidit készíteni amit egyébként nagyon sajnálok. :(
Viszont van egy jó hírem! Holnap azaz pénteken be fogom pótolni a vidik elmulasztását és egy csomó videót fogok készíteni, szóval kitaratás mert nem sokáig maradtok már vidik nélkül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése