2015. január 27., kedd

Ti írtátok!

Sziasztok!
Ebben a bejegyzésemben el szeretnék mondani nektek pár dolgot!
Azt hallottam hogy sokan azt hiszitek hogy ezek az emberek a chatben mind én vagyok!
Hát először is nagyon rosszul esett mert nem gondoltam volna hogy ilyeneket gondoltok rólam és igazán nem tudom hogy milyen okot adtam erre...
A lényeg hogy Duchess35, és a többiek üzeneteit nem én írtam. Milyen okom is lett volna rá?
És ha valakinek ez eszébe jutott miért nem írta meg nekem és beszélhettük volna meg? Mert tudjátok van olyan akinek tetszik ez az oldal és gondoltam hogy egyszer majd előáll valaki egy ilyen beszólással de sajnos nem tud érdekelni mert én tudom azt legjobban hogy én miket írogatok és miket nem. 
Ráadásul lehet hogy gyorsan írok de azt mégis hogy tudnám megcsinálni hogy ilyen gyorsan válaszoljak is rá?
Amúgy nekem is érdekes volt hogy liveon nem is írtak nekem Maddie-ék viszont azt tudom hogy nem én írok a nevükben és aki elhiszi az elhiszi aki meg nem az nem ennyi. És aki meg eddig is szeretett meg szerette a vidijeimet meg a blogom az szerintem nem fog hinni ezeknek a feltételezéseknek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése