2014. december 29., hétfő

Elkészítettem a saját biográfiámat!!

Sziasztok!
Mivel ennyien neveztetek a versenyre, nekem is megjött a kedvem hogy biográfiát készítsek!
Én persze nem nevezek a versenyre de attól függetlenül írtam egyet.
Remélem tetszik!

Evelynne Goblin
(Az írországi kobold lánya)
Szülői története: A szivárvány végén ülő kobold

Szobatárs: Ashlynn Ella

Legféltettebb vágya: Hogy minden nap bulizhassak! Kétség kívül nagyon szeretem a bulikat azok legalább nem olyan unalmasak mint a szivárvány végén ücsörögni...

Különleges bűvereje: Nálam sosem tűnik el semmi! Bármit ideadhatsz és én vigyázok rá! 

Jelenlegi helyzet szerelmi téren: Sparrow Hood nagyon ígéretes pasinak tűnik, csak ne lenne olyan beképzelt!

Kiakasztó dolgok: A barátaim sokszor hívnak moziba és én mindig nemet mondok mert szerintem jobb táncolni és finom italokat szűrcsölni mint egy helyben nézni egy filmet

Kedvenc tantárgy: Kisállat gondozás óra. Tudni illik nagyon szeretem azokat a kis csöppségeket amikkel foglalkozni szoktunk ezen az órán!

Legkevésbé kedvelt tantárgy: Türelemtan. Nem szeretek egy helyben maradni és csak ücsörögni, éppen ezért nem fogok apukám nyomdokaiba lépni, ugyanis nem fogok egy csomó ideig a szivárvány végén ülni miközben bulis dolgokat csinálhatnék...

Legjobb barátok örökkön örökké: Briar Beauty, Raven Queen, és Ashlynn Ella

Stílus: Szőke zöld melírokkal teli hajam van, csatos sötétzöld kalapocskám van, sötétzöld mellényem van szivárványmintás kar résszel, sárga alapon szivárvány mintás szoknyám van egy üsttel a végén, szivárvány mintás harisnyám, csatos cipőim és szivárványos kis táskám van

Oldal: A zendülők oldalán állok!


Képek Evelynne-ről: (Az alábbiak saját rajzok!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése