2014. december 27., szombat

Cupid visszamegy a Monster High-ba?!

A Wikipédián feltüntettek egy új EAH movie-t amely januárban debütál majd, és ami érdekes ebben a movie-ben lehet hogy Cupid visszamegy MH-ba aminek okát még nem lehet tudni.
Vajon örökre visszamegy a MH-ba vagy csak átnéz abba a világba? Viszont ennél már csak az az érdekesebb hogy Kitty Cheshire is követni fogja. De hogy miért?
Ezt egyenlőre még nem lehet tudni, viszont szerintem Cupid az EAH-ban sokkal jobban megállja a helyét és még szebb is ebben a sorozatban. Szerintetek?
A movie végén egyébként egy óriási nagy szilveszteri party-t rendeznek.
Nem tudom hogy ez valóban igazi hír mert a Wiki sokszor téves dolgokat oszt meg viszont kíváncsi lennék rá...
A film címe: Ever After High Monster High

Én már gondoltam arra hogy milyen lenne ha az EAH és a MH közös filmet forgatna, és én nagyon várom viszont jó lenne ha a végkifejlet nem lenne rossz, mert ugyanis rossz lenne ha Cupid és Kitty a MH-ba járnának legalább is szerintem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése