2014. december 21., vasárnap

Átverés!!

Sziasztok!
Találtam egy képet amely nagyon megdöbbentett azzal kapcsolatban hogy mennyi hasonlóság van az alap Raven és Lizzie baba között.
A hajuk, a szemöldökük, és a szemük is. És hogy miért gondoltam azt hogy a kettő hasonlít egymásra? Mert én hülye észre sem vettem hogy a másik képen is Raven van csak egy szívvel a szemén!
És hogy hogy jöttem erre rá?
Nos a az alábbi képen az állítólagos Lizzie babának a szeme zöld, ám ezzel van egy kis gond ugyanis az alap Lizzie-nek kék színű a szeme valamint közel sem olyan oldalt a haja mint Ravennek sőt még a szemöldökük sem egyforma!
Ugyanis ez az alap Lizzie Hearts baba és teljesen máshogy néz ki, úgyhogy aki már látta ezt a képet valahol ne higgye el hogy a két baba hasonlít, mert ez nagyon nem így van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése