2017. március 30., csütörtök

EAH - Halottkémek Bevetésen - 13. Fejezet - Az Operaház árnyoldala

FBI Iroda
Apple: Szia Holly! Újabb ügyet kaptunk!
Holly: Ééééés egyik ügyből a másikba :D
Apple: Most mit lehet tenni ha ilyen fontos a munkánk? Ez az ügy nem oldja meg magát! 
Holly: És mi történt?
Apple: Egy operaházi baleset de úgy tűnik nem is annyira baleset
Holly: Menjünk a tetthelyre!
Sing Queen Theatre Operaház
Apple: Az egyik dolgozó azonosította a hullát aki nem más mint Anne Leight opera énekesnő 
Holly: És mi történt vele?
Apple: A show közben ráesett egy függődísz ami meglehetősen elég nehéz volt így Anne már nem élhette túl az esést
Holly: Szegény... Na de mi van akkor ha csak túl nehéz volt a dísz és nem bírta megtartani a kötél?
Apple: Először én is azt hittem azonban megláttam a biztosító kötél végét amely végéből azonban jól kivehető hogy elvágták
Holly: Ééééés mégiscsak egy gyilkossággal állunk szemben!
Apple: Na de ki tehette?
Holly: Nem tudom, de mivel az azonosítás és a halál oka megvan így most nem kell Blondiehoz vagy Lizziehez fordulnunk
Apple: Na igen... Szerintem kérdezzük ki a dolgozókat és a többi énekest
10 perccel később
Holly: Látott valakit a helyszínen aki gyanús volt?
A karmester: Nem, én végig a színpadi árokban voltam a zenésztársaimmal így nem tudtam mi történik fent
Holly: Rendben köszönjük hogy nyilatkozott
A karmester ekkor felállt a székből és elment
Apple: Szuper most keresgethetünk tovább...
Holly: Miért azt gondoltad hogy rögtön az első lesz a gyilkos akit kihallgatunk? Ez sosem így megy
Apple: Tudom nem is az hanem csak én gyanítottam hogy ő lehet, nekem kicsit gyanús!
Holly: Egy gyanú alapján nem lehet csak úgy megvádolni kérdezzünk még ki másokat is!
10 perccel később
Apple: Ön látott valakit a közelben amikor Anne a színpadon énekelt?
A díszlettervező: Igen egy nőt láttam, lila dzsekiben és fekete koktélruhában azonban az arcát nem láttam
Apple: Tudja esetleg hogy milyen színű volt a haja?
A díszlettervező: A haja fekete volt
Apple: Értem köszönöm hogy elmondta amit tudott!
Holly: Utánanézek a vendéglistának és megnézem hogy hány fekete hajú nő volt meghívva így szűkíthetjük a kört
Apple: Ez nem is rossz ötlet!
Holly otthon tehát utána nézett mindennek és elment mindegyik fekete hajú nőhöz aki meg volt hívva az előadásra hogy átnézze a szekrényüket hátha talál fekete koktélruhát vagy lila dzsekit. Végül egy Nicole Ferras nevű nőnél megtalálta ezen ruhadarabokat.
Holly: Nicole Ferras ezennel letartóztatom Anne Leight meggyilkolásáért!
Nicole bevallotta amit tett és kiderült az is hogy Nicole szerint Anne ellopta a vőlegényét és azt hitte hogy hogyha kitörli Anne-t a képből azzal visszakaphatja a vőlegényét. Nicole-t tehát letartóztatták és 30 év börtönt kapott.
Holly: Nos ezt az ügyet is megoldottuk!
Apple: Na igen, operaházhoz még nem is nagyon hívtak ki minket!
Holly: Igen ez volt az első :)
Apple: Operás kedvem lett, nem nézünk meg egy műsort? Az operaházban láttam hogy ma este 21:00-kor előadnak egy új operát
Holly: Végül is mehetünk, régen voltam már Operában! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése