2017. március 11., szombat

EAH - Halottkémek Bevetésen - 10. Fejezet - A Kaméleon név mögött

FBI Iroda
Holly: Volt már hír Kaméleonnal kapcsolatban?
Apple: Ami azt illeti igen! Újabb olyan ügy került elő ami rá vall, minden stimmel még a "K" szignó is a szárkapocs csonton ami ugye a Kaméleont jelenti
Holly: Akkor Kaméleon tényleg él! :O
Apple: Megyek Blondiehoz ő majd kideríti hogy ki volt az áldozat. A csontok szokásos átvizsgálását már elvégeztem.
Holly: Oké én addig itt várok, meg kell csinálnom még pár papírmunkát
Johnson Intézet
Apple útközben találkozik Lizzievel a laborban
Apple: Helló Lizzie!
Lizzie: Üdv Apple! Hogyhogy itt? Csak nem új ügyet hoztál?
Apple: Eltaláltad! Ráadásul már megint Kaméleonnal van dolgunk!
Lizzie: Uh az súlyos! :/
Apple: Na ja... De megyek Blondiehoz, hogy azonosítsuk a hullát!
Lizzie: Oké ha esetleg toxikológiai vizsgálatra vagy agyvizsgálatra van szükség szóljatok!
Apple: Mindenképp ;)
Blondie informatikai laborja
Apple: Szia Blondie! Újabb holttestet kéne azonosítanod. Meg tudod most gyorsan oldani?
Blondie: Persze. Már nézem is. Nos beszkennelem... felviszem a gépre... rákeresek... Áh há! Megvan!
Apple: Ez gyors volt, ki az áldozat?
Blondie: Mary Lambert, 26 éves nő. Ápoló volt egy kórházban.
Apple: Oké köszi. Hollyval megkeressük hol lakott!
FBI Iroda
Apple: Szia kiderült hogy az áldozat egy Mary Lambert nevű nő, arra gondoltam megnézhetnénk az otthonát elvégre is ott gyilkolták meg
Holly: Ez jó ötlet, menjünk!
Mary házában
Apple: Átvizsgálom a terepet te nézz körül az emeleten
Holly: Oké
Apple ekkor az UV fényű lámpájával kezdte átvizsgálni a házat
Apple: Holly!
Holly: Igen?
Apple: Nézd! Találtam valami érdekeset!
Holly: Máris megyek!
10 másodperccel később...
Holly: Mit találtál?
Apple: Találtam ujjlenyomatokat a komódon
Holly: De ezek biztosan Mary ujjlenyomatai
Apple: Én nem lennék ebben olyan biztos! Beviszek több ujjlenyomatot is a laborba ott majd kiderítjük hogy tényleg Maryé voltak-e
Holly: Ha te mondod...
Johnson Intézet
Apple: Lizzie! Tudnál segíteni?
Lizzie: Aham! :)
Apple: Találtunk az áldozat lakásában pár ujjlenyomatot, meg tudnád nézni hogy ki a tulajdonosuk?
Lizzie: Persze!
10 perccel később...
Lizzie: Nos az egyik egy Mary Lambert nevű nőé viszont a másik egy férfitól származik
Apple: És ki az a férfi?
Lizzie: Egy John Mcalister nevű 30-as férfi
Holly: Apple tudod mit jelent ez??
Apple: Hogy megtudtuk mi Kaméleon igazi neve és fény derült a személyazonosságára!
Lizzie: Azta! Nem tudtam hogy itt is Kaméleonról van szó
Holly: És tudjátok hogy mi ebben még a durva?
Apple: Mi?
Holly: Az hogy mostmár tényleg a kezeink között van! Nagyobb az esélyünk rá hogy elkapjuk.
Apple: Szerintem még sosem örültem ennyire!!
Holly: Én sem!!
Lizzie: Így most azt is ki tudjuk deríteni hogy hol lakik
Holly: És hol?
Lizzie: A Hemston és a Riversdale sarkán
Apple: Akkor indulás! Kapjuk el a kis rohadékot!
John Mcalister lakásánál
Holly kirúgta az ajtót és épp Kaméleont látták amint a fotelben ül. Kaméleon rögtön felpattant.
Holly: Ne mozduljon! Fegyver van nálam, ne akarja hogy használjam!
Kaméleon mégis el akart futni a hátsó ajtón át mire Holly utána ment és tovább kiabált hogy álljon meg de nem ért sokat. Holly ekkor meglőtte Kaméleont de sikerült pont úgy hogy rögtön elterült. Kaméleon meghalt ráadásul Holly miatt.
Holly: Úristen... Megöltem
Apple: Ha nem tetted volna meg ki tudja hány embert ölt volna még meg ezután
Holly: Na igen de nem megölni hanem elkapni szerettük volna... Élve...
Apple: Nézd ezen már nem tudunk változtatni. Kaméleon meghalt, legalább egy gonddal kevesebb!
Holly: És vajon mit fognak ehhez szólni a többiek?
Apple: Azt tetted amit helyesnek láttál és ezt senki nem fogja megkérdőjelezni hidd el nekem.
Holly: Köszi hogy próbálsz nyugtatni azt hiszem most hazamegyek és szépen feldolgozom a történteket!
Apple: Rendben! Majd találkozunk! És hidd el mi melletted állunk, ezt sose felejtsd el!
Holly: Rendben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése