2017. január 10., kedd

Új Design!!

Sziasztok Mesehősök!
Igen végre felkerült az év első designja ideje volt. Tudom hogy ezzel most jól elcsúsztam, a karácsonyi kinézet több ideig tartott mint ahogy azt képzeltem de ennek is csak az az oka hogy egyszerűen mindig van valami ami miatt vagy nem tudok videózni vagy a blogot szerkesztgetni. Szóval a design mostani témája egy ilyen Poppy-s Bunny-s lett igazából azért akartam pont őket egy kinézetre rakni mert együtt nagyon jól mutatnak a színeik és már akartam egy lilás külsőt az oldalnak megint úgyhogy végre sikerült. Én most erre a designra nagyon büszke vagyok szerintem az eddigi egyik legjobb lett és megjegyzem ennek is tegnap este 11 körül álltam neki elkészíteni merthogy már csak akkor volt időm rá. Addig nem akartam elaludni ameddig el nem készül mert nem akartam hogy sokáig az a karácsonyi maradjon kint. Mindegy remélem nektek is elnyeri a tetszéseteket! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése