2016. március 11., péntek

EAH - Halottkémek Bevetésen - 8. Fejezet - A Fekete Rózsa

A tetthelyen
Holly: A pasasra a lakásában találtak rá
Apple: A férfi kb. 40-45 éves lehetett.
Holly: És miért van egy fekete rózsa a bejárati ajtó előtt?
Apple: A fekete rózsa egyes mítoszokban a halált szimbolizálja ám nagyon ritka jelenség nem úgy mint a halál ezért is nem értem miért pont a halált jelenti de mindegy is...
Holly: Lehet hogy a fekete szín jelenti a halált
Apple: Ez tényleg lehetséges na de vigyük a testet a Johnson Intézetbe!
Johnson Intézet
Lizzie: Az áldozat gyomortartalma különösebb dolgokra nem utal, átlagos ember volt
Apple: Értem
Blondie ekkor betoppant Lizzie laborjába.
Blondie: Mivel az áldozatot a lakásában találták meg a személyazonosságát már tudjuk de én utánanéztem az ismerőseinek. Keressétek fel, és kérdezzétek meg őket!
Holly: Oké!
Holly és Apple egy egész délutánt szentelt az ismerősök felkeresésére és bár meg tudták őket hallgatni, nem derült ki sok minden.
Apple: Akkor most mi lesz?
Holly: A férfi egy vállalat igazgatója volt ami sok pénzt hozhatott a konyhára, ha ő meghal a fia kapja meg a céget és vele együtt a vagyont is!
Apple: Ez igaz!
A halottkémek kihallgatták a férfi fiát, Johntés elég gyanúsnak tűnt de volt alibije a halál beálltának időpontjára.
Holly: Most már tényleg nem tudni ki tehette...
Reggel 8:00
Holly: Miss Duchess miért hívott be minket ilyen hamar?
Miss Duchess: A férfi fiát, John-t is eltették láb alól!
Apple: Hogy mi?!! Vagyiiiis... Hahaha... Elnézést 
Miss Duchess: Mégis hogy merészel ilyen hangon beszélni velem?
Apple: Bocsánat, sajnálom... :/
Miss Duchess: Nincs bocsánat! Ez alól az ügy alól felmentem! Tanulja meg hogy így nem beszélhet a felettesével!
Apple: De miért?? Óh...
Miss Duchess: Most pedig tűnés!
A kocsiban
Holly: Nézd Apple, sajnálom...
Apple: Mind1
Holly: Tudom hogy ez nehéz lehet neked! Még egy ügyet sem vettek el tőled eddig ilyesmik miatt...
Apple: Ne beszéljünk róla jó?
Holly: Hát jó...
Holly tehát hazavitte Apple-t.
Apple: Köszi a fuvart! :)
Holly: Nincs mit! ;)
FBI Iroda
Miss Duchess: Apple helyébe Melody Piper nyomozót választottam ön mellé!
Holly: Apple-t semmi vagy senki sem pótolhatja!
Miss Duchess: Felőlem bárhogy is küzdhet azért hogy Apple-t visszakapja erre az ügyre de én a dolgon úgysem változtatok, gondoltam ezt előre elmondom!
Holly irodájában
Melody: Üdv Holly nyomozó! Én leszek az új társa! :)
Holly: De csak eddig az ügyig!
Melody: Ez igaz... Képzelje máris megtudtam valamit a nyomozás kapcsán!
Holly: Tényleg? Na és mit?
Melody: A gyilkos azért ölhette meg az apát hogy utána a fia örököljön mindent de a fiút is megölte hogy a fiú után ő kapja meg az anyagi hasznot! 
Holly: Akkor ezek szerint John fia a tettes!
Melody: Pontosan!
Holly és Melody ekkor elment Johnékhoz de a fiú (Chris) elkezdett futni Hollyék elől. Melody végül leterítette és bevitték őt a kihallgatóba.
Holly: Tudjuk hogy ön tette! Maga örökölte a családban a papája és az apja után azt a rengeteg pénzt, ez elég ok!
Melody: És mivel megfutamodott, magára foghatnánk hogy akadályozza a nyomozást úgyhogy vagy beszél vagy pedig nem, de akkor viszont sokkal rosszabb dolgok fogják érni önt erről én magam biztosítom!
Chris: Jó, jó... Igen tényleg én öltettem meg mert szükségem volt rá de nem adott pénzt egyik se
Melody: És mit jelent a fekete rózsa?
Chris: Fekete rózsával jelöltem meg azt a helyet a bérgyilkosnak ahova mennie kellett.
Melody: Oh értem!
Mivel Chris beismerte a gyilkosságot, Holly azon nyomban letartóztatta.
Holly: Ügyes volt! Jól rávette hogy beismerje a gyilkosságot!
Melody: Háttt... Végül is 15 éve vagyok a szakmában!
Holly: Ez komoly? Úgy érzem alábecsültem magát
Melody: Először inkább kérdezzen, ne gyártson előítéleteket, én nem vagyok kezdő, hiába hitt annak!
Holly: Igen igaza van és ezért elnézést kérek. Ezért illene meghívnom egy kis ügy utáni pezsgőre nem?
Melody: Elfogadom! :D
A White Horse bárban Apple épp az egyik asztalnál ült.
Holly: Szia Apple! Bemutatom Melody Piper nyomozót! Vele dolgoztam az ügyön! Nagyon okos! Sikerült is megoldani ezért meghívtam egy italra! :)
Apple: Ó az szuper! :) Én is társulhatok? Úgyis egyedül vagyok
Holly, Apple és Melody tehát együtt töltötték az estét és jobban megismerték egymást. Apple örült hogy Holly új barátot szerzett ezért nem volt féltékeny sőt inkább még ő is összebarátkozott Melodyval másnap pedig Holly már Apple-el dolgozhatott!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése