2016. március 3., csütörtök

EAH - Halottkémek Bevetésen - 7. Fejezet - Az UFO-k gyilkolnak

FBI Iroda
Apple: Még csak most tűnt el Kaméleon és azt sem tudjuk mi történhetett vele, komolyan máris új ügyet adnak a kezünkbe?
Holly: Igen, Kaméleonnal meg majd később leszámolunk, feltéve ha még él
Apple: Biztos hogy él! Különben hogy tűnt volna el?
Holly: Ez igaz... Na de menjünk a tetthelyre, most egy másik üggyel kell foglalkoznunk!
Apple: Hát jó...
A tetthelyen
Holly: Apple! 
Apple: Igen?
Holly: Kékeszöld testrészeket is találtak szétszórva a hulla körül
Apple: De miért lettek zöldek?
Holly: Nem tudom, de elég furák! Nem olyan mintha emberi testrészek lennének!
Apple ekkor megnézte a zöld testrészeket. 
Apple: Ilyen nem létezik! Ez nem is emberi test, bár nagyon hasonlít hozzá!
Holly: Egy test ami hasonlít az emberekéhez de mégsem emberi ráadásul zöld... Ez egy földönkívüli!!!
Apple: Holly, ugyan már! Földönkívüliek nem léteznek!
Holly: Azt nem tudhatod!
Apple: Hah mind1 megyek és megnézem az IGAZI áldozatot!
10 perccel később
Apple: Nos a medencecsont alapján nő volt és kb. 30-35 év körüli
Holly: Oh, értem. Kérem vigyék a hullát a Johnsonba!
Johnson Intézet
Lizzie: A gyomortartalom alapján a nő a halála előtt 5 napig semmit sem evett
Apple: Lehet hogy fogságban tartották...
Holly: Vagyis a földönkívüliek!
Lizzie: Mi?
Apple: Inkább hagyjuk, mostanában ez a mániája!
Blondie laborjában
Blondie: Kiderítettem hogy a nő neve Katy Paulson, és egy vállalat igazgatója volt
Holly: Értem...
Holly rendőr autójában
Apple: De hova tűnt ez a nő 5 teljes napra ahol egyáltalán nem is evett?
Holly: Biztos elrabolták őt a...
Apple: Ki ne mondd még egyszer!
Holly: Oksi, nem szóltam!
Apple: Komolyan, a TV is ezt szajkózza nem kell hogy még te is ilyen elméleteket gyárts!
Holly: Oké oké megértettem!
Apple: Amúgy most hova megyünk?
Holly: Katy lakására, állítólag van egy exférje
Az áldozat lakásában
Apple: Egyes tárgyakon Katy férje DNS-eit találtam
Holly: A férje itt járt?
Apple: Igen, pedig ezt a házat azután vette miután a férjével elváltak!
Holly: Ez felettébb gyanús!
Apple és Holly ekkor felkeresték Katy volt férjét, ám amikor a lakásához értek és bekopogtak futás hallatszott. Az exférj elkezdett futni Hollyék elől ám Applenek sikerült elkapnia.
A kihallgatóban
Holly: Tudjuk hogy Katy minden pénzéből kiforgatta a válásuk után! Biztos bosszúra vágyott!
Az exférj: Én nem tettem semmit!
Apple: Megtaláltuk az ön DNS-eit Katy új lakásában. Mégis hogyan kerülhetett az oda?
Az exférj: Ez biztos csak valami félreértés!
Holly: Apple nyomozó nem szokott csak úgy "félreérteni" dolgokat.
Apple: Ráadásul azt is tudjuk hogy ön remek művész! Rajzol, fest, szobrászkodik! A művészeti iskolán biztos tanult ezt azt!
Az exférj: Ez meg hogy jön ide?
Holly: Földönkívüli testrészeket találtunk a hulla körül, maga is készíthette azokat!
Az exférj: És van arra bizonyítok hogy azok tényleg mű testrészek?
Apple: Itt mi kérdezünk!
Dexter ekkor bejött az ajtón és szólt Applenek hogy menjen ki.
Dexter: Kiderítettem hogy a zöld testrészek nem igaziak
Apple: Dexi ez szuper hír! Bár amúgy is hittem abban hogy csak műek...
Apple ekkor visszament a tárgyalóba
Apple: Kiderült hogy a testrészek nem igaziak!
Holly: Akar vallani vagy járjunk utána mégtöbb dolognak de akkor súlyosabb is lesz a vád ön ellen nyomozás akadályozása miatt!
Az exférj: Hát jó... Tényleg én voltam... Elraboltam és a saját pincéjében tartottam 5 napig, majd megöltem és úgy tettem mintha UFO-k csinálták volna ezt az egészet.
Holly ekkor letartóztatta Katy gyilkosát.
Apple: Elmegyünk a White Horse bárba?
Holly: Most nem lehet, az estét Alistairral töltöm!
Apple: Oh értem, nos jó szórakozást! ;)
Holly: De ugye nem baj?
Apple: Dehogy is! Majd elmegyek egyedül!
Holly: Oké, akkor szia!
Apple: Szia! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése