2016. január 30., szombat

Új Aranyhaj babám: Tapasztalatok és Vélemények

Sziasztok Mesehősök!
Gondoltam most nem bemutató videót csinálok legújabb szerzeményemről hanem inkább cikket írok róla! ;)

Nos ugye kedden megkaptam Holly anyukáját Aranyhajat mégpedig a Klasszikus kollekcióból! Már régóta vágytam egy Aranyhajra de eddig valahogy ha volt pénzem mindig mást vettem és nem őt viszont amikor megláttam hogy le volt értékelve rögtön azt mondtam magamban hogy "na innen nem távozok ma üres kézzel mert ez egy soha vissza nem térő alkalom." És milyen jól tettem! :D 
Ami még egy plusz pont hogy sokkal hosszabb a haja mint a többi Aranyhaj babának. Sokszor lespórolják az Aranyhaj babákról a hajat pedig az lenne a lényege hogy hosszú hajuk legyen rakok ide pár példát is erre:

Ennél a legszembetűnőbb!
Szóval igen az tényleg jó ebben az Aranyhaj babában hogy sokkal hosszabb a haja! Eddig azért is nem akartam venni Aranyhaj babát mert hazánkba mindig a rövid hajasakat hozták meg és amikor először megláttam hogy lesz Klasszikus Aranyhaj akkor is azt gondoltam h pff ide biztos nem jön el és amikor megláttam hogy van a Galaxy Játékáruház weboldalán úgy megörültem neki viszont! akkor pont nem volt rá pénzem és nem tudtam megvenni, ezért pedig azt hittem hogy sose jön össze. Na de jöjjön pár kép az én Aranyhajam hajáról! ;)
A ruhája felső részén középen kötés látható a két oldalán pedig minták vannak. Az ujj résznél van egy buggyos rész is és csipkés vége van. Ami még érdekes benne az az hogy a masni középen műanyagból van de ez így jobb is mert ha mondjuk szalagból lett volna nem biztos hogy sokáig bírná... Az arca pedig teljesen olyan mint a mesében, még a grimasz is! :D
A ruhája alsó részénél középen pedig csillogós virágok meg indák vannak.
Aranyhaj ebben a kollekcióban cuki babarózsaszín papucskákat kapott és ezt igazából nem értem mert a mesében én nem láttam hogy lett volna papucsa és mivel a mesében végig mezítláb volt gondolom nem akarták mezítláb hagyni a babát.
A babához jártak mini, virág alakú csatocskák is!
Ami még jó hogy a hosszú hajának és persze csatjainak köszönhetően szuper frizurákat lehet neki készíteni! (itt egy hajstílus amit én csináltam neki és a mesében is látható volt)
A dobozán pedig rengeteg kis kép van amelyek Aranyhaj meséjéhez köthetők! Többek között rajta van a torony, a királyság jelképe a nap, Pascal és persze a lámpások is.
A dobozán elől található Maximus a ló és a háttérben a királyság ahol Aranyhaj járt a mesében.
Ami még érdekes hogy a Disney felirat alatt lilával magyarul is ki van írva Aranyhaj neve!
A doboz egyik oldalán jelenetek találhatók a meséből.
A doboza hátoldalán pedig további képek illetve plakátok láthatók és ide is le van írva magyarul Aranyhaj neve.
Nos igazából ennyi lett volna ez a cikk, kicsit hosszú lett de hát na. xD Gondoltam leírom azokat amiket egy bemutatós videóban is elmondtam volna ugyanúgy. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése