2016. január 29., péntek

Dragon Games movie: Darling megcsókolja Apple-t, Apple anyukája a filmben, Új szereplők a filmben, Ramona Badwolf? Lizzie közelebbről

Sziasztok Mesehősök!
Tegnap ugye megjelent a DG movie a Netflixen és rengeteg kép érkezett el hozzánk amelyek elég érdekesnek bizonyultak!

Nos amin nagyon meglepődtem hogy Darling megcsókolta Apple-t. Tudom tudom azért mert Apple elájult na de akkor is! Hívhatta volna erre a nemes célra mondjuk a tesóját Daringot! 
A DG movieban már rendesen látszik Lizzie kinézete és így ránézve szerintem mindenki csak azt mondja magában hogy: miért nem adják ki?!
Új szereplők is helyet kaptak a movieban! És még nemhogy csak Justine és Farrah hanem még Meeshell, Jillian és Nina is! Erre nem számíthattunk és kicsit fura hogy a felsoroltak közül mindegyik egy filmben tűnik fel először.
Apple anyukája is látható volt ebben a movieban! :)
Egy újabb eddig ismeretlen szereplő is feltűnt mégpedig "Ramona Badwolf" személyében! Cerissel látható a képkockákon úgyhogy hozzá köthető! A nevéből ítélve rossz farkas lehet mert ugye a bad wolf ezt jelenti! :)
Ti mit gondoltok erről a movieról így a képek alapján? Szerintem rengeteg érdekes pillanatot adtak nekünk a készítők a film által! Nektek tetszenek az új szereplők sorozatbeli kinézeteik? ;)

1 megjegyzés:

  1. Szerintem Ramona Cerise tesója,mert ugye Cerise apukája a Nagy Gonosz Farkas,és Ramona nevéből szerintem az jön le,hogy az ő apukája is.

    VálaszTörlés